• Nenne2

Hur kommer man i kontakt med en livscoach eller liknande?

Jag skulle vilja träffa en livscoach eller liknande för att reda ut vad jag vill med mitt liv. Då menar jag yrkesmässigt. Men vem ska jag tala med? Vart finns det livscoacher? Vet inte ens ifall det är en sådan jag ska tala med? Men jag är så osäker på mitt yrke och den utbildning jag gått för att arbeta med det jag gör. Tror jag egentligen skulle må bättre av att göra något annat. Vem ska jag tala med för att reda ut mina problem?

• Svar på tråden Hur kommer man i kontakt med en livscoach eller liknande?
  • Annica med A 03 och L 05

Jag träffade en livscoach under några månader för 2 år sedan och det var jättebra! Sedan dess har vi bytt både bostad/ort och jag har skolat om mig. Jag behövde bara en liten puff för att våga mig på förändringen och visste inte riktigt var jag/vi ville. Nu har det blivit fantastiskt bra! :)

Min livscoach hette Carina och jag kan verkligen rekommendera henne! Hon hjälpte mig att svara på mina egna frågor och hade defintivt rätt verktyg för det! Även en kompis till mig anlitade henne och blev jättenöjd. Du hittar henne på:

www.carinacoach.se/

Hälsa från Annica som flyttade till Uppsala om du pratar med henne. :)

• Nenne2

Tack för ditt svar, ska genast in och kika. Det är en sådan jag vill prata med. Kruxet är att jag bor i Göteborgstrakten och jag antar att man träffar henne när man ska prata med henne.

• LadyK

Hej!
    Vänd dig till en studie- och yrkesvägledare på vuxenutbildningen i din kommun. Gjorde själv så när mitt liv snurrade för fort för ett par år sen och fick jättebra hjälp. Jag gjorde en livs- och karriärplan vilket innebär att jag träffade henne ca 3 x 1 timme och fick jobba själv hemma mellan gångerna.
    Lycka till!

• Snigelfart här

www.livshandboken.se/

Den här sidan gillar jag då det finns mycket tips och råd. Jag tror även att du har kontaktuppgifter till en coach nära dig!

Lycka till!

Svar på tråden Hur kommer man i kontakt med en livscoach eller liknande?