• Svar på tråden Hur lång tid tar det innan man känner sig helt fri? (sluta snusa)
  • lovemyboys

OJ....min man höll upp i 1 1/2 år....tänkte enligt han själv på snus VARJE dag--börjat igen...Glad

Familjen KALOW....min alles egen..
  • wildamamman

Ajdå då.. Men jag tycker att det går väldigt bra för mig. 3e dygnet och värsta abstinensen är borta och tanken på snus är väl sådär men luktar jag på den så spyr jag nästan..

• Megazen

Slutade snusa för ca 1 år sen(blev gravid) är fortfarande snussugen ibland.

• lovemyboys
    wildamamman skrev 2009-01-04 20:19:34 följande:
    Ajdå då.. Men jag tycker att det går väldigt bra för mig. 3e dygnet och värsta abstinensen är borta och tanken på snus är väl sådär men luktar jag på den så spyr jag nästan..
    " vesker efter att han slutat ringer han mej från jobbet å e helt skakig å skitkonstig i rösten...han trode att han var alvarligt sjuk...jag började garva å sa att det var abstinenten......han blev heelt knäckt, .....men visst hade haf rätt....Det brukar jag ha....
  • lovemyboys
    lovemyboys skrev 2009-01-04 20:35:49 följande:
    " vesker efter att han slutat ringer han mej från jobbet å e helt skakig å skitkonstig i rösten...han trode att han var alvarligt sjuk...jag började garva å sa att det var abstinenten......han blev heelt knäckt, .....men visst hade haf rätt....Det brukar jag ha....
    vesker= veckan....tryckfelsnisse....
Svar på tråden Hur lång tid tar det innan man känner sig helt fri? (sluta snusa)