Kåtis för jämnan :(
Hej nån mer som känner som mig är kåt nästan hela tiden
och frågan är min vad ska man göra åt de ? för när man ska ha sex får man tidig utlösning :((
Hej nån mer som känner som mig är kåt nästan hela tiden
och frågan är min vad ska man göra åt de ? för när man ska ha sex får man tidig utlösning :((
Du får väl runka av dig själv först på toa eller nåt och sen vänta bara ett liiitet tag (så du får upp den igen) och sen ha sex med din tjej. Då borde du orka längre.
avsugning sen ett riktigt förspel sen står den igen så det blir riktigt knulla
avsugning sen ett riktigt förspel sen står den igen så det blir riktigt knulla
okej men har försökt runkar minst 2gr per dag :)
runkar du så mycket borde du klara lära dig att hålla dig så du inte sputar direkt.
träna start stopp teknik när du runkar, lär dig känna känslan precis innan det ska gå o håll upp ett tag o kör på sen igen o upp repa detta tils du vill spruta.
Håller med senaste "anonym" - träning kanske vore nåt för dig.
Mer drastisk metod kan ju vara omskärelse! Dom påstår att killar utan förhud blir uthålligare än killar med eftersom deras ollon ligger och skaver direkt mot kalsongen och på så sätt blir mindre känsligt.
Eller nån fördröjningsspray kanske?
jo kanske skulle testa spray om den funkar är skit lite jobbigt för ska jag få massage tex får jag stånd direkt hehe
vem får inte stånd direkt bara av tanken på en tjeje, bröst, sex, hångel, smek, massage.
men stånd har inte med utlösningen att göra, det är den du ska håll tillbaks.
det skrevs om omskärelse för att ollonet skulle bli mindre känsligt, gå alltid runt med förhuden tillbacka dragen så blir du också mindre känslig.
men rätt väg är nog att lära sig behärska sprutet, det är inte lätt att hålla tillbaka nått så skönt som orgasm men desto längre man håller sig bättre blir det + tjejen njuter garanterat mer också.