Vad heter bärsjal på engelska???
Allt är ju så mkt billigare på E-bay så nu tänkte jag ge mig dit o kolla om man kanske kan hitta en sjal Vill ha en vävd typ amazon, m vad heter det på engelska???
Allt är ju så mkt billigare på E-bay så nu tänkte jag ge mig dit o kolla om man kanske kan hitta en sjal Vill ha en vävd typ amazon, m vad heter det på engelska???
Kan du inte bara skriva namnet på sjalen du vill ha och se om det kommer upp nått..??
baby sling borde funka, men som Mandi säger, vet du vilken sort du vill ha är det nog ännu bättre att skriva namnet på sjalen.
caresjäjl heter det
wrap carrier=långsjal
sling=enaxlad sjal
pouch=bärpåse
Tackar!!! Ska genast kolla
Vet inte om det blir billigare, m har inte råd just nu med svenska priser så kolla kan man ju alltid
Pallas - verkar vara massor av Maya wrap är de vanligast eller söker jag fel tror du? I USA alltså
Ja, Maya är vanligast
Ok tack o det är bara en ringsjal eller hur? Sökte på alla märken av vävd sjal jag känner till men fick ingen träff - finns det nåt annat märke som kanske är vanligare i USA?
Va 17 bär man inte i typ X-omslut i USA??? Hittar bara massa ringsjalar
Åh, nu hittade jag en EllaRoo för 40 eller 50 dollar, m så fraktar de bara inom USA - blä men kanske visserligen inte bli så mkt billigare om det gått att frakta..
Titti: joru, dom är lite efter här, eller vad man ska säga. Typ alla som köpt BB-originalsele ger den högsta betyg Ooooo WOW vilken greeeej! Hur bra som helst! Och sen är den nån enstaka som vågat sig på att prova sling och därför dissar BB:n med orden: nu kan jag bära TVÅ timmar! WOW!
Pallas - hm, ja det verkar så massor av BB o maaaasor av Maya Wrap! Får nog bli en svenskköpt helt enkelt, får sälja bundlern fast det sitter hårt åt... är som en ekorre o vill spara på allt
Hej fick denna länk från en annan tråd www.familjeliv.se/Forum-2-11/m3983922.html
eu-peppermint.site.yahoo.net/moby-wrap.html
Lycka till