• Titti och mini

Vad heter bärsjal på engelska???

Allt är ju så mkt billigare på E-bay så nu tänkte jag ge mig dit o kolla om man kanske kan hitta en sjal Vill ha en vävd typ amazon, m vad heter det på engelska???

• Svar på tråden Vad heter bärsjal på engelska???
  • Mandi74

Kan du inte bara skriva namnet på sjalen du vill ha och se om det kommer upp nått..??

• kixan

baby sling borde funka, men som Mandi säger, vet du vilken sort du vill ha är det nog ännu bättre att skriva namnet på sjalen.

• Titti och mini

Tackar!!! Ska genast kolla

Vet inte om det blir billigare, m har inte råd just nu med svenska priser så kolla kan man ju alltid

• Titti och mini

Pallas - verkar vara massor av Maya wrap är de vanligast eller söker jag fel tror du? I USA alltså

• Titti och mini

Ok tack o det är bara en ringsjal eller hur? Sökte på alla märken av vävd sjal jag känner till men fick ingen träff - finns det nåt annat märke som kanske är vanligare i USA?

• Titti och mini

Va 17 bär man inte i typ X-omslut i USA??? Hittar bara massa ringsjalar

• Titti och mini

Åh, nu hittade jag en EllaRoo för 40 eller 50 dollar, m så fraktar de bara inom USA - blä men kanske visserligen inte bli så mkt billigare om det gått att frakta..

• Pallas

Titti: joru, dom är lite efter här, eller vad man ska säga. Typ alla som köpt BB-originalsele ger den högsta betyg Ooooo WOW vilken greeeej! Hur bra som helst! Och sen är den nån enstaka som vågat sig på att prova sling och därför dissar BB:n med orden: nu kan jag bära TVÅ timmar! WOW!

• Titti och mini

Pallas - hm, ja det verkar så massor av BB o maaaasor av Maya Wrap! Får nog bli en svenskköpt helt enkelt, får sälja bundlern fast det sitter hårt åt... är som en ekorre o vill spara på allt

Svar på tråden Vad heter bärsjal på engelska???