Mulberry på internet?
Är ute efter en Mulberryväska. Någon som vet en seriös site där man kan köpa dem på internet?
Är ute efter en Mulberryväska. Någon som vet en seriös site där man kan köpa dem på internet?
Mulberrys hemsida www.mulberry.com är ju bra att köpa från, jag köpte min bayswater därifrån och jag tyckte att det var smidigt. Sen har ju www.net-a-porter.com också en del Mulberry-väskor.
Tack men där blir den ju dyrare än att köpa på NK. Had hoppats på att komma över den lite biligare.
Okej då kanske priserna har höjts på Mulberry.com för när jag köpte där var jag inne på NK och mulberrys butik i stockholm och jämförde priserna mot internet och då blev internet billigare även när jag räknade in frakt.
Det finns ju sidor från USA som har Mulberry men då får man ju räkna med att man kan åka på att betala moms + tull så det kan ju bli rätt mycket dyrare.
NK har ju sin rea nu på onsdag den 7/1-09 och då kanske mulberry-butiken där också har rea på den väskan som du vill ha? Vad är det för modell som du har tittat på?
Tack för tipset om rean. Jag vill ha en Antony men har inte bestämt mig för färgen ännu.
Dom brukar ha rea på sin hemsida också. Mulberry.com alltså.