• Svinskinn

spelade bort 22 000 igår

HAha, viken sopa jag är. Satt framför datan med några pilsner. gick in på en pokersida och laddade kontot med 5000 tog kanske 10min så va de pengarna slut.

in med 7 000 nya friska slantar, samma visa med dem.. Nä det här duger inte tänkte jag, gick å hämtade en ny kall öl istället.

Efter en timme och några pilsner senare kom jag på den geniala idén att ladda med 10 000 och "vinna tillbaka allt"

Spelade tight (tyckte jag själv) men som ni kan förstå blev det ju samma visa där också.. mina, eller VÅRA pengar har fått nya ägare!

Sov inte sådär jättebra i natt.. Men men

Någon fler som brukar ha "otur" med spel?

(hoppas jag la tråden rätt) Men lite missbruk kanske det är med i bilden

• Svar på tråden spelade bort 22 000 igår
  • Nisseblubb

Sluta dricka starköl samtidigt som du spelar?

• Skrik och Panik

Eller kanske söka hjälp för ditt spelande?

• noregrets1

ja, att sluta dricka kan ju vara en idé. Men om man redan är talanglös innan så spelar det inte så stor roll. Du är pinsam TS.

• 1111

Det låter så nonchigt att du loosade 22 papp. Är det pengar du kan klara dig utan so what..? Men har du satt andra i skiten för ditt spelande är det ju inte så bra...

• Anonym (Spelare)

Spelar du på en så hög limit att du spelar bort 5000 på 10 minuter så räcker det inte med att spela tight. Spelarna på de nivåerna är riktigt duktiga och är du amatör så kommer du obönhörligen att förlora dina pengar.

Sen kan du ju vara ett tips att inte spela onykter...

Tredje tipset är att sätta deposit limits på den siten du är registrerad så kan du inte förlora mer än vad du har på kontot plus limiten.

Men du har uppenbarligen problem med att spela eftersom du spelar för pengar som du inte har råd att förlora. 22 000 är inte så mycket. Det går att reparera. Det kan du ta igen genom att jobba hårt och mycket övertid en månad eller två. Se däremot till att lära dig läxan. Att du har slarvat bort pengar som är gemensamma är också väldigt illa. Misstänker du har en del att bekänna för din flickvän, sambo eller fru om du inte redan gjort det.

• Svinskinn

egentligen är det väl ingen ko på isen så att säga.. jag ska på det igen ikväll UTAN pilsner!

• Anonym (Spelare)

Om du inte är yrkesspelare så blir jag lite orolig för dig när du resonerar så.

Har du någon gång lyckats vinna pengar av den här storleken innan?

• Svinskinn

den sover säkert i ladan

• Svinskinn

ja det har jag gjort, men då utan pilsner

Anonym (Spelare) skrev 2009-01-05 10:06:37 följande:

Om du inte är yrkesspelare så blir jag lite orolig för dig när du resonerar så.Har du någon gång lyckats vinna pengar av den här storleken innan?
  • Anonym (Spelare)

Om du nu måste spela se till att hålla dig på samma limiter som du är van vid. Gå inte upp i limit för att vinna tillbaka dina bortspelade pengar. Det kan sluta väldigt illa.

• Svinskinn

Ja, allt du säger är RÄTT.. men det är kul att ibland spela med "dom stora pojkarna/flickorna"

• Anonym (**)

Tycker de där låter riktigt illa. Du är en amatörspelare som kommer förlora STORT om du fortsätter så. Säger detta för att jag har en sambo som är otroligt duktig spelare. Inte ens han skulle drömma om att göra som du gjort trots att han e ganska bra, då får man verkligen va yrkesspelare och va 99 procent säker på att vinna. Lugna ner dig är mitt råd. Du kommer loosa stort om du inte är riktigt skicklig.

Svar på tråden spelade bort 22 000 igår