Spåtanten sa att jag skulle bli synsk!
År 2003 var min mamma hos en spåtant. Idag sa min mamma att spåtanten hade sagt att jag skulle bli synsk när jag blir äldre. idag är jag 18 och då var jag 13. Är det någon som tror på spåtanter?
År 2003 var min mamma hos en spåtant. Idag sa min mamma att spåtanten hade sagt att jag skulle bli synsk när jag blir äldre. idag är jag 18 och då var jag 13. Är det någon som tror på spåtanter?
kids is my life skrev 2009-01-05 13:05:17 följande:
R Franklin skrev 2009-01-05 15:15:58 följande:
jag tog ett aurafoto en gång för massor av år sedan.
det är ett foto som av ger olika färger runt dig oc hsedan tyder någon kortet oc htyp spår dig genom det.
Det gick inte att spå mig för jag var enbart blå. det betyder att jag har seendet och skulle alltså själv kunna bli medium.
det personen sa vara tt jag sitter på fel sida om bordet ;O)
Jag har seendet men jag har inte utvecklat mig i det.
Man väljer själv om man vill se, det är därför vissa här på forumet är övertygade om att man inte kan det.
Jag har även haft kurser i ett annat ämne i ett okult sammanhang.
Och jag anser, att kan man något som man tycker är underbart att man kan, så ska man lära alla som vill, det hela. Till ett rimligt pris. Ingen ska känna sig lurad efter någon form av utbildning/kurs.
Min dotter har även hon gåvan men ser det inte som en gåva än :O)
När man spår i händer sägs ett "fönster" under högra handens ringfinger vara tecken på att man är synsk. Har ni det? Ser ut som "fyrkant" på en knapptelefon, ungefär.
man spår väl oftast i vänterhanden?
men jag har en ruta där men inte som en knapp.
Jag har ett kyrkfönster i glasmosaik! Huvudsaken det är ett fönster, behöver inte vara rutat, enligt min "källa"
ok, vad spännande.
Nej, jag tror inte på spåtanter.
Om något av det de säger är sant, så har de fått den informationen från onda andemakter, vilket i sin tur kan påverka ens liv negativt på ett eller annat sätt, inte minst barnens ifall man som gravid går till en, tycker det är så jädrans kusligt att så många gravida går till spåtanter, för att veta könet t ex. Det är läskigt och ger mig rysningar!
Okej om man nödvändigtvis måste gå till en sån själv och riskera få sitt eget liv påverkat av onda andemakter, måste man dra in ett oskyldigt barn med också?
Ett perfekt exempel på det är min kompis, hennes mamma gick till en spåtant och nämnde min kompis, efter det började min kompis liv bara gå mer utför.
Är säker på att det har med spåtanten och onda andemakterna att göra, att min kompis har haft det så svårt.
Dock så kan man, ifall man redan gått till en spåtant, alltid få andemakternas möjliga påverkan bruten, genom att gå till en pastor/präst och bli bedd för, bara Jesus namn kan bryta allt som har med onda andemakter att göra.
vad jag tycker synd om dig. snacka om hjärntvättad.
Om man inte tror på spåtanter kan de knappast vara farliga varken för en själv eller ens omgivning.
men andar är varken onda eller goda - utan helt neutrala och fullständigt ofarliga för oss människor. Så du behöver inte vara ett endaste dugg rädd, min vän.