• Anonym

ni som skickat "snusk" mms.....

jag tog nyss kort på musen och skickade ett mms till min sambo
    som jobbar idag.... har ALDRIG gjort det tidigare... undra hur han kommer
    att reagera.. han har inte svarat ännu.... vad har ni fått för respons?

haha nu blev jag nervös!! tänk om han blir..arg..upprörd, generad eller
    blir avtänd :P

hmmmmmmmmm

• Svar på tråden ni som skickat "snusk" mms.....
  • marjalena

Han kommer säkert att bli glatt överraskad!

• romani princess

jag brukar skicka sånna till min man då han är bortrest! Man måste ju hålla liv i relationen på alla vis Han gillar det hahaha

• Anonym (vågat)

Tihi jag och min älskling brukar kunna försöka pigga upp dagarna med lite roliga mms ibland Framförallt om vi skall ses snart (bor långt ifrån varandra) så gör vi så för att kåta upp varandra till max innan vi ses...
    Spännande och lite busigt...
    Du skall se att din sambo uppskattar det framförallt om du lade till nån text som "detta är ditt att leka med när du kommer hem" eller något liknande

• Anonym
    Anonym (vågat) skrev 2009-01-05 13:19:02 följande:
    Tihi jag och min älskling brukar kunna försöka pigga upp dagarna med lite roliga mms ibland Framförallt om vi skall ses snart (bor långt ifrån varandra) så gör vi så för att kåta upp varandra till max innan vi ses... Spännande och lite busigt... Du skall se att din sambo uppskattar det framförallt om du lade till nån text som "detta är ditt att leka med när du kommer hem" eller något liknande
    nä jag skrev inget la bara till en smile gubbe som räcker ut tungan!

han är inte sådär sextokig av sig... han kan nöja sig typ 1gång i veckan... typ. lite tråkig!

han har inte svarat ÄNNU! hmmmmmmmmmmm
  • Anonym

Jag har gjort det en gång med min gamla mobil, detta mms kom aldrig fram.
    Jag vet att jag skrev rätt nr, men jag kunde inte skicka foton någonsin med den mobilen.

Men det blev ju inte någon respons så när jag frågade såg han ut som en fågelholk.
    ha ha ha.................

Sen dess har jag inte gjort det.

• Anonym (vågat)

HAn kanske inte hört mobilen att han fått mms... ring honom och fråga om han fått något mms och du...
    DUBBEL KOLLA att du skickat till rätt nummer inte kul om man råkat skicka fel

• Anonym
    Anonym (vågat) skrev 2009-01-05 13:24:40 följande:
    HAn kanske inte hört mobilen att han fått mms... ring honom och fråga om han fått något mms och du...DUBBEL KOLLA att du skickat till rätt nummer inte kul om man råkat skicka fel
    ha ha jodå jag har skickat till rätt person! fyfansen vad pinsamt annars :P

jo han har väl mobilen liggandes någonstans. hoppas ingen annan ser det bara HAHA!

ojoj nu blev ja nervös !
  • Anonym (vågat)

En tjej kompis skulle skicka till sin pojkvän vars namn börjar med samma bokstäver som mitt Fasiken vad jag garvade när jag fick hennes mms nu hade hon ju tur att det var till mig det kom... hade hon skickat till den under pojkvännens namn i telefonboken hade det blivit hennes chef som var intresserad av henne och varit lite på (äcklig 50 årig gubbe hon 23)
    Nåja.. så däför är iallafall jag noga med att dubbel kolla Stora skräcken det där...
    En annan rolig grej är att ringa ett video samtal låtsas som inget när han svarar och sen sakta röra mobilen neråt så han ser att man är naken och  kanske smeker sig själv... allt medan man först pratar om något alldagligt och låtsas som inget tills han reagerar

• Anonym

haha ja jäklar hon hade tur i oturen då :) man ska inte ha brått iallafall när man ska skicka såna mms :P

• Anonym

äh han skiter i att svara, han borde sett det vid de här laget!

fan vilken tråkig karl jag har!

Svar på tråden ni som skickat "snusk" mms.....