någon som är i vecka 5 och inga symptom ?
är troligtvis i vecka fem, precis plussat.. Känner inga symptom alls. kanske lite öm brösten bara o lite större är dom.. finns det ngn som känner likadant ? tacksam för svar :)
är troligtvis i vecka fem, precis plussat.. Känner inga symptom alls. kanske lite öm brösten bara o lite större är dom.. finns det ngn som känner likadant ? tacksam för svar :)
jag är i vecka 7
exakt 6+5
jag har inga symtomer förutom lite ont i bysten
Helt normalt. En graviditet är väldigt individuell. Jag är i v. 11+5 och har haft ytterst få symptom under hela graviditeten, har inga som helt symptom just nu och sen en tid tillbaka.
nä jag känner absolut inte likadant. har inte ett dugg ont i brösten Det är väl eg. det vanligaste att inte ha några direkt symtom så tidigt, förutom det största då att mensen uteblivit
Är också i v5, känner inget förutom lite ömma bröst, men det har man ju lite nu och då i vanliga fall också. :)
Inte just nu(v 38)men hade inga symptom förrens v 7-8
jag hade inte heller några symprom i v 5 utan dom kom i vecka 6... och blev paff då det kom så oväntat... illamåendet alltså, eftersom jag inte hade nån symptom innan
är väl också i v 7-8 nått känner inte ett smack! men det gjorde jag inte förra gången heller..så man undrar ju nästan trots 2 positiva test :)
Inga här heller, är i vecka 5, men det e nog i vecka sju som de flesta börjar känna ngt, om man känner av det, det är så himla individuellt
Är i v.5 och känner inte heller mycket. Ömmare bröst är väl mitt tydligaste symtom, ibland väldigt lätt illamående och sämre aptit.
större bröst bara inga illamående alls bara i början...skönt :)v 6 nu