• maem111

någon som är i vecka 5 och inga symptom ?

är troligtvis i vecka fem, precis plussat.. Känner inga symptom alls. kanske lite öm brösten bara o lite större är dom.. finns det ngn som känner likadant ? tacksam för svar :)

• Svar på tråden någon som är i vecka 5 och inga symptom ?
  • ddf

jag är i vecka 7
    exakt 6+5
    jag har inga symtomer förutom lite ont i bysten

• viiinter

Helt normalt. En graviditet är väldigt individuell. Jag är i v. 11+5 och har haft ytterst få symptom under hela graviditeten, har inga som helt symptom just nu och sen en tid tillbaka.

• lindalake

nä jag känner absolut inte likadant. har inte ett dugg ont i brösten Det är väl eg. det vanligaste att inte ha några direkt symtom så tidigt, förutom det största då att mensen uteblivit

• Linis80

Är också i v5, känner inget förutom lite ömma bröst, men det har man ju lite nu och då i vanliga fall också. :)

• Mollie77

Inte just nu(v 38)men hade inga symptom förrens v 7-8

Snart kommer vår fyra
  • T4NI4

jag hade inte heller några symprom i v 5 utan dom kom i vecka 6... och blev paff då det kom så oväntat... illamåendet alltså, eftersom jag inte hade nån symptom innan

• Cam75

är väl också i v 7-8 nått känner inte ett smack! men det gjorde jag inte förra gången heller..så man undrar ju nästan trots 2 positiva test :)

• Ia 70

Inga här heller, är i vecka 5, men det e nog i vecka sju som de flesta börjar känna ngt, om man känner av det, det är så himla individuellt

Väntar vårt 3:e barn
  • hemliga jag

Är i v.5 och känner inte heller mycket. Ömmare bröst är väl mitt tydligaste symtom, ibland väldigt lätt illamående och sämre aptit.

Svar på tråden någon som är i vecka 5 och inga symptom ?