• romani princess

Original Gangsters tar över driften för sajt som hänger ut sexbrottsdömda

Deras ledare Dano Acar säger att det är för att de som är yrkeskriminella har heder och är emot våld mot kvinnor och barn. Vad tror ni om detta?? Bra eller dåligt att de som startat sajten låter OG ta över den? Och tycker ni att OG visar heder på detta sätt?

• Svar på tråden Original Gangsters tar över driften för sajt som hänger ut sexbrottsdömda
  • romani princess
    JAG är BÄST skrev 2009-01-06 15:04:03 följande:
    Vart bor han nu?Bra tycker jag, antar jag.
    i turkiet
  • Kangkurr

Har OG själva som policy då att inte ha gängmedlemmar som misshandlat barn och kvinnor?
    Jag tycker inte synd om de som hängs ut, men det känns ju konstigt att det är andra kriminella som ligger bakom. Som om de är bättre människor..

• Zemcia

tja... det beror väl på. Vilka sorts brotslingar hänger de ut? Pappaor som är oskyldigt dömda för att mamman ville ha hela vårdnaden eller återfalls pedoosar? Det andra alternativet kan jag förstå.

• Airlee

Jag tycker inte att man kan tala om heder när man begår grova brott, bara för att man vänder sig emot våld mot kvinnor och barn. Det är bara ett förskönande av någonting lika klandervärt.

• romani princess
    Kangkurr skrev 2009-01-06 15:09:40 följande:
    Har OG själva som policy då att inte ha gängmedlemmar som misshandlat barn och kvinnor?Jag tycker inte synd om de som hängs ut, men det känns ju konstigt att det är andra kriminella som ligger bakom. Som om de är bättre människor..
    Acar säger att om det kommer till kännedom att en medlem använt våld mot kvinnor o barn så åker han ut. Men jag har svårt att tro att det inte finns medlemmar i OG som inte örfilar sina flickvänner nångång omsänder.
  • JAG är BÄST

romani princess

Personligen själv så tror jag dom inte bara "åker ut" utan har dom örfilat sina barn el kvinnor så åker dom igen på samma myt å lite till många gånger bara för att visa.

• romani princess
    JAG är BÄST skrev 2009-01-06 15:24:14 följande:
    romani princessPersonligen själv så tror jag dom inte bara "åker ut" utan har dom örfilat sina barn el kvinnor så åker dom igen på samma myt å lite till många gånger bara för att visa.
    så du tror inte nån tjej till en medlem i OG får en örfil om hon inte respekterar sin man??
Svar på tråden Original Gangsters tar över driften för sajt som hänger ut sexbrottsdömda