• giz

comviq, kan dom spåra hemligt nr?

min son på 13 år har den senaste tiden fått samtal från ngn med doltnr.
    i dag så var det en hes mansröst som frågade om han hade stor k*k och massa sånt.
    alltså rena sexjidret. min sambo tog över tele och sa: du är kopplad till polismyndigheten i falun var på personen lägger på.

tidigare så har sonen bara hört ngn andas i tele å lagt på, alltså nada stön utan bara vanlig andning.

men åter till frågan: om det är ngn som bara tryckt bort nr för stunden kan det spåras??

ja jag har tagit telefonen och kommer svara i den i fortsättningen med hopp om att det inte händer igen.

• Svar på tråden comviq, kan dom spåra hemligt nr?
  • giz
    asg vad sunkigt 600kr för att kanse ev få reda på vem. det skulle dessutom ta 10 dagar
    är det service eller vad?? well well blir billigare att fixa ett nytt kontant kort åt honom
  • Mizz Turko

ska du verkligen chansa...

om den här perversa mannen vet vem din son är... kanske rent av spanat in honom...då kommer inte ett nytt kontantkort skydda honom

jag skulle ta det säkra från det osäkra och satsa pengarna...för du betalar ju för "tryggheten" - att veta vem det verkligen är...

• giz
    vi har ju polisanmält det så att ta reda på nr via comviq var för vår skull, tar självklart förgivet att polisen kollar upp det då det är en minderårig det handlar om.
  • Supermummy
    Fy f*n vilken sjuk j*l (går det att förstå vad jag skrev?) Hoppas han får hjälp med sitt konstiga sexuella behov, så att han kan sluta besvära andra.
  • Mizz Turko

vet inte om polisen har resurser till att göra en koll på det tyvärr... känner många som blivit hotade/takasserade och som polisanmält - men till ingen nyttja

mmen lycka till.

Svar på tråden comviq, kan dom spåra hemligt nr?