• Shagwell

Vem väljer Gry Forsells kläder???

Jag tycker synd om Gry som måste ha de där dj*vla fula tantkläderna på Körslaget. Klänningen hon hade sist var bajsful och satt INTE snyggt. Det är inte fel att visa cleevage men när klänningen sitter tokfel och brösten ser ut somm de vill rymma får man antingen sparka stylisten eller tokvägra kläderna!!
    Det är som att hon bara måste visa klyfta vareviga gång, känns nästan som hennes grejj.
    Jag tycker iaf att det är så gott med en tjej som har kurvor och normal kropp men att man inte väl behöver exponerar hennes tuttar sååå himla mycket?

• Svar på tråden Vem väljer Gry Forsells kläder???
  • Hannah76

Ja klänningarna har ju inte passat kroppen för fem öre, ser jättekonstigt ut.

• millamys

ha ha vad kul att jag inte är ensam om att tycka detta:) Hon ser ut som en säl med ett tält på sig varje gång man ser henne. Hon är gravid jag vet men måste man klä sig i supersize me kläder bara för det???

• Dezzie

*s* Håller med Tuttarna klämdes på mitten sist...inte snyggt alls

• Bevabus

Jag som älskar hennes kläder Okej, håller med om att vissa gör så att hon ser alldeles för stor ut, lite tajtare kan dom allt vara. Men i övrigt så tycker jag hela hon ser helt fantastisk ut!

• Linam370

Honn har inte sett riktigt klok ut en enda gång, sopsäckar är vad de har slängt på henne och nu i lördags var man ju livrädd för hennes skull att de skulle ramla ut!

• Hannah76

Nån av sändningarna hade hon en klänning som såg ut som en lampskärm. Tycker annars att hon har riktigt snygg stil.

• mammamutilltre

Jag håller med, den klänningen hon hade sist var hemsk.....tänkte att detta måste ju va en rubrik i morgontidningen

• mandolin76

Tyckte faktiskt att den hon hade i lördags var en av de bättre. Även om den inte satt särskillt bra. När hon har de där höghalsade varianterna ser det ut som om brösten är alldeles för stora och sitter direkt under hakan. det blir liksom ansikte, bröst och ingen hals. Finast var hon en gång när hon hade en v-ringad klänning med lagom urringning. Allt satt där det skulle, bysten blev inte så stor och halsen blev längre.

• Becka

Har undrat verje vecka vad hon har på sig, brukar gilla hennes stil. Och har nu börjat ställa mig frågan GRAVID??
    Ngn som vet??

• Linam370

Ja hon är gravid, men hon kan ju klä sig snyggt för det!

Svar på tråden Vem väljer Gry Forsells kläder???