Anonym (fyllekåt) skrev 2009-01-07 13:09:54 följande:
Kimma72 skrev 2009-01-07 12:24:20 följande:
hur lär man sig det då? Det vart otroligt svårt efter barnen kom..nu är de ALLTID nått som måste göras och minst 10 saker kvar när man är så trött att man måste sova.Med alkoholen glömmer jag bort det och slappnar av.
Det är det som jag finner så konstigt. Hur tusan kan det varea otroligt svårt, ens svårt. Hur lång tid tar ett glatt samlag. 5-50 min. Hur svårt är det att lägga den tiden på att vara vild och galen när barnen har somnat. Varför bara inte knulla först och sen ta disken när man är nöjd o glad. Sämsta som finns är att tänka eller säga att när allt är fixat då jävlar ska vi knulla. Men när allt är fixat så är man så trött o oengagerad så det blir pankaka. Knulla ska man göra så snart som möjligt efter att tanken slagit en , Det enda som bör skjuta upp det något är barnens läggdax men inte fan disk o meningslösa saker som man själv tycker är måsten (allvarligt kan de inte vänta i 50 minuter, vilket sex faktiskt oftast inte kan då man har det i huvet då men inte sen, det sammma gäller inte disk)