Ändrad menscykel efter ivf ??
Jag är nyfiken på hur mycket ivf har påverkat eran menscykel efteråt ? Gjorde ivf i april som misslyckades, väntade en `vanlig´mens och sen gjorde ostimulerad FET, fick mens som vanligt efteråt och testade negativ. Men nu börjar min menscykel att strula till! Är nu på dag 32 och min mens har inte dykt upp, brukar har cykel på 27 dagar. Jag fick uttslag på ägglosnings stickor dag 16 så jag förväntade mig att mensen skulle blir en eller 2 dagar försenad men nu har det gått 5 och inga menskänningar alls! Är inte gravid , har testat.Har varit hos gyn idag , gjorde vul och allting såg ut som det skulle och gyn sa att vi kanske skulle vänta ett par månader innan vi försöker med ett FET till och låta kroppen kommer i balans igen. Min vanlig gyn som vi bruka gå hos har semester så jag frågade inte så mycket mer, men jag ska boka tid hos honom när han kommer tillbaks.
Jag undrar om nån annans mens har strulat till efter ivf och om den har blivit som vanligt igen efter några månader ? Betyder det att jag måste göra stimulerad fet nu ??
Känner mig bara lite uppgiven just nu, hade hoppats att göra fet igen i september men nu vet jag inte vad som händer
LOOBY