• vonkis

ögonen olika stora:-(

märkte igår kväll när vi gosade i sängen att ena ögat är ju markant mindre än det andra!!! ser nästan konstigt ut på nra håll men syns inte så mycket när man går en bit bort....är detta vanligt eller är det nån missbildning...vet ju att man aldrig nästan hanr lika stora öron, ögon bröst eccetra men nu ser man verkligen jätte tydligt på honom...
    han är ju bara 10 veckor men ändå, man blir ju jätte orolig!

• Svar på tråden ögonen olika stora:-(
  • vonkis

ingen som vet nått om detta?

• Susannaaa

Jag har olika stora ögon, den ena är pyttelite mindre än det andra, dottern har ärvt det. Syns när vi är trötta, men annars tänker man inte på det. Tror det bara är som du skriver att man kan ha olika stora eller mindre av andra delar på kroppen.

• J o E

Jag tyckte att Elsas ena öga såg mindre ut när hon var spädis. I dag ser de helt normala ut, hon är 1 år

Kanske är de fortfarande lite "hoptryckta" efter förlossninge...

• vonkis

oki det låter ju inte så farligt för nån av er så vi hoppas på samma tur här...att det inte är nått att oroa sig för
    söt är han dock*skratt*

• Shedevil

Viggo har öxå olika stora ögon, jag med, min bror, min mamma, morfar osv. det är jätte vanligt. På oss syns det om man tittar ordentligt men det är inget man tänker på Vi är så snygga sååå allihopa

• Flutterby

Jag själv hade det (har kanske fortfarande) det syntes tydligast på kort, när jag var ca 6 år, men nu tycker jag inte det märks.

• Lovasraramamma

man har oxå olika stora öron ibland så...å fötter...å bröst...you name it. så de e lungt.

• AiramE

Jag trodde alla hade olika stora ögon, men jag är inte riktigt säker...

• Zannis

Det har min lille prins också! Har hört att det är jätte vanligt, så du behöver inte oroa dig.

• vonkis

hehe nu känne rjag min supr lugn...verkar var vanligt det där
    tack för alla svaren!!!

Svar på tråden ögonen olika stora:-(