• xxoxxo

Min framtida son eller bara en vanlig dröm?

Jag tror att jag drömde om min framtida son i natt. =)
    Drömde att jag höll i en liten bebis. Kanske var han nåra veckor gammal. Han hade liten rundad näsa, inte mörk mörkt hår utan mer mellanblont/mörkblont hår och han log mot mig hela tiden.. Bebisar har väl blåa ögon när de föds och färgen ändrar sig väl under det första året? Men i drömmen hade han stora bruna ögon. *ler*
    (Har drömt om barn förr.. En gång var det om en flicka och en pojke mellan 4-6 år. Flickan hade blont hår och pojken lite, lite mörkare. Om jag minns rätt så hade pojken även där bruna ögon..)

Vet inte varför jag skulle drömma så just i natt. Igår hade jag och min sambo ett ganska jobbigt samtal.. Jag är inne på att flytta isär då mina känslor inte är som de varit. Älskar honom men är inte kär.. Men han var också med i drömmen.

Vet inte vart jag vill komma med detta inlägg. Kanske finns det nån som kan tyda mina drömmar =) Eller så kanske du/ni kan berätta nåt liknande.

Kanske ska tillägga att jag inte är gravid, men har en väldigt stor längtan efter att bli det. =)

Kram / Malin

• Svar på tråden Min framtida son eller bara en vanlig dröm?
  • Aiiiiwa

efter som du har sådan längtan efter barn så kasnke det är därför du drömmer om barn ?

Sedan kasnke det blev starkare, då ni haft det är samtalet du och din sambo ?
    kasnke lite tvivel inom dig?

Måste man vara kär i den man älskar ?
    är inte älska en högre level ?

Eller vad vet jag..

kasnke du innerst inne vill skaffa dig en framtid med din sambo.

• xxoxxo

Men ska det inte finnas äkta kärlek i ett förhållande?
    Vi har ju pratat om barn i framtide och jag vill innerst inne att han ska bli far till mina barn.. Men samtidigt känns det inte bra när inte känslorna stämmer..

• Aiiiiwa

xxoxxo skrev 2009-01-07 14:50:32 följande:

Men ska det inte finnas äkta kärlek i ett förhållande? Vi har ju pratat om barn i framtide och jag vill innerst inne att han ska bli far till mina barn.. Men samtidigt känns det inte bra när inte känslorna stämmer..
    jag vet ärligt talat inte :/

jag har inte älskat någon på LÄNGE..
    vene riktit om jag vet var kärlek är längre...... inte till
    en annan vuxen människa som jag vill dela mitt liv med.

Tycker det är ett svårt ämne, då jag själv är förvirrad.

men kasnke är det ljust dom tankarna som frå dig att drömma om EV ert/era barn?
    hur ska jag förklara,, hm.. innerst inne vill du att han ska bli far till dina barn..
    eller så är det bara en dröm :) att han råkar va med i bilden för att han är i ditt liv nu och du inte kan se någon annan som pappan ?
  • cewins mamma89

Ja tyder din dröm som att du drömde om å få ett barn

• MammaLillfis

Det är svårt att tyda vissa drömmar då det både kan vara sanndröm och önskedröm. Så detta fåt nog tiden utvisa, antingen så tyder drömmen på att ni håller ihop och får denna lilla son eller så är det så du önskar att det vore med rätt känslor..

Kram

• Emilia123

Det behöver i alla fall inte betyda något. Jag vet, för jag drömde upprepade gånger om att jag hade en pojke och en flicka som hade ett visst, karakteristisk utseende: mycket mörkt hår, ljusa ögon och porslinshy. Det här är säkert 15 år sedan, fast jag minns det så klart och tydligt - så starka var drömmarna. Jag var övertygad om att de betydde något!

Men nu är jag för gammal för att få fler barn, och de barn jag har är blonda och har olivfärgad hy som lätt blir solbränd. Ögonen är ljusa, men inte lika ljusa som i drömmen så det stämmer inte heller...

Svar på tråden Min framtida son eller bara en vanlig dröm?