Lovefilm.se - film i brevlådan
Nån som prenumererar på film därifrån? Fungerar det isf bra?
Finns det några andra företag på nätet som har liknande tjänster?
Nån som prenumererar på film därifrån? Fungerar det isf bra?
Finns det några andra företag på nätet som har liknande tjänster?
Jag har gjort de förr, funkade kanonbra!
Nu föredrar jag att ladda ner filmerna direkt genom sf-anytime.
Jag fick ett gratiserbjudande på tre månader.
Fördelar: det är smidigt
Nackdelar: det är ett helvete att säga upp. Och när man väl sagt upp (en månad innan) så får man inga fler filmer hemskickade.
Rekommenderar inte just Lovefilm men det kanske finns andra som är bättre.
Har prenumererat på filmer därifrån, tyckte det funka sådär, tog alldeles för långtid mellan filmerna. Hade ett abonnemang som gjorde att man fick ha hemma en film åt gången och så fort vi fick hem filmen så såg vi den.
Låt oss säga att filmen kom på en måndag, så såg vi den på måndag kväll, skickade tillbaks den på tisdag så att lovefilm hade den på onsdagen. Med lite tur hann lovefilm skicka den nya filmen på onsdagen så att vi hade den på torsdagen annars på fredagen... Så i allra bästa fall fick man två filmer på en vecka, men oftast bara en.
Jag tyckte lovefilm funkade bra, vi fick hem 2 filmer åt gången men vi har inte tiden till att se film nu så därför sa vi upp det.
Mitt ex använde den tjänsten innan de bytte namn, kommer inte ihåg vad de hette innan. För honom funkade det perfekt. Han brände av filmerna så han fick hem 3 åt gången, brände av dem, skickade tillbaka 1-2 dagar senare. Så han fick typ 6 filmer i veckan totalt. Gick snabbt med sändningen.
Jag hade lovefilm, abonnemang om 3 filmer i taget. Det var inga problem alls att säga upp abonnemanget. Jag lyckades dock inte säga upp innan brytningsdatumet så prenumerationen förnyades för ett kvartal innan jag sa upp den.
Har man film kvar hemma när uppsägningen går ut så fortsätter prenumerationen i alla fall. Jag tog bort allt på min lista, skickade tillbaka de sista filmerna, sa upp abonnemanget och har inte hört ett ljud från dem 6 månader senare.
Jag hade ett provabonemang hos lovefilm i en månad, fick hyra fritt men max ha två filmer hemma samtidigt!
Hann se 8 eller 9 filmer på den tiden men sade sedan upp det då jag insåg att vi har svårt att hinna med att titta på så mycket film!
Men allt fungerade bara bra! inga problem med uppsägningen och de var snabba med att skicka nya filmer! Bara positivt från mig!
Jag har haft lovefilm. Det var super. Däremot kollar jag så sällan på film så det blev inte lönsamt. Var dock inga problem att säga upp. Bara att gå in på hemsidan och klicka lite.
Det gick snabbt att få nya filmer.
Dottern älskade det.
Tipsade en kompis som är filmgalen och hon har varit medlem i ett år snart.