• JoPoAnWi

Bra frisör i Jönköping?

Måste klippa mig och färga håret. Den tjej jag brukar gå till har stängt pga sjukskrivning. Har gåt hos henne i hur många år som helst och har inte någon gång gått därifrån missnöjd!
    Men nu måste jag alltså hitta någon annan

Några förslag?

Mamma till 4 underbara pojkar
  • Svar på tråden Bra frisör i Jönköping?
  • snappi81

Klippoteket! Har gått hos många olika där men varit nöjd varje gång jag gått därifrån! Nu går jag hos en tjej som heter Lotta, jätte duktig!

Linus 070808 ----- *Pyret* Bf 21/7-09
  • JoPoAnWi
    snappi81 skrev 2009-01-08 12:17:51 följande:
    Klippoteket! Har gått hos många olika där men varit nöjd varje gång jag gått därifrån! Nu går jag hos en tjej som heter Lotta, jätte duktig!
    vad tar de för klipp+färg där?
    Mamma till 4 underbara pojkar
  • Caranlachiel

MixStudio är jag alltid väldigt nöjd med. De är lite dyrare, men väldigt proffsiga! www.mixstudio.se

Vecka 30 - and counting! (BF 21 mars)
  • snappi81

Färg kan jag inte svara på, va länge sen jag gjorde det. Men en klippning kostar 395 (tror jag) dåligt minne. Dom har en hemsida du kan kika på klippoteket.nu

• snappi81
    Caranlachiel skrev 2009-01-08 12:23:04 följande:
    MixStudio är jag alltid väldigt nöjd med. De är lite dyrare, men väldigt proffsiga! www.mixstudio.se Vecka 30 - and counting! (BF 21 mars)
    Har hört många som är nöjd med dom med!
  • Malemme

Jag har fixat naglarna på Karisma och varje gång jag har varit där (ca 2 tim gg) så har det varit högst två kunder...där emellan sprang det frisörer åt både höger och vänster och gjorde nada (satt i vänt sofforna och prata skit)... De har dessutom massa frisör elever som springer ut och in...Detta ger mig iaf ett väldigt oproffsigt intryck. Skulle inte klippa mig där.

• Malemme

Detta är ju min egna åsikt och behöver inte få skit för det tack :)

• Decnet

hårfixarna.. nu vet jag iofs inte hur dom hanterar färgningar och allt sånt, men rekomenderar definitivt jussi på hårfixarna alla gånger..

• Lillbollen

Jag klipper och färgar på Hårprofilen. Han som äger det klipper mig. Vet inte vad han heter :/ Han är riktigt duktig!
    Även Charlie på Klipp-It är duktig men han jobbar nog bara någon helg ibland.

Har provat bl.a Klippoteket men inte blivit nöjd där.

Är väldigt kräsen ^^

Svar på tråden Bra frisör i Jönköping?