• JoPoAnWi

Öland - Böda Sand

Har haft en omröstning nyligen där jag ville ha era synpunkter på mina val; Skrea/Falkenberg--Böda/Öland.
    Flest röstade på Öland.
    Nu till min fråga:
    Är det någon som bott i någon av stugorna på campingen?
    Vi har tittat på stugtyp 10, de ligger vid sidan om själva "huvud-delen"(affärer mm).
    Vi är 6 st i familjen..funderar på om den kanske är för liten?!

Vill gärna ha lite info om campingen också..från någon som varit där

Mamma till 4 underbara pojkar
  • Svar på tråden Öland - Böda Sand
  • MeNoLike

jag har vart där typ 6-8 ggr när jag var ung. minns dock tyvärr inte så mycke mer än att jag älskade att vara där

Mamma till tvillingarna Timothy och Maximilian 20070325
  • emejo128

Vi bodde i en camping stuga på Böda för 1½ år sedan. Det var bra en bra och trevlig camping och stugorna var helt okej. Det blir ju rätt så trångt i en sådan stuga. det var bäddbart i det pyttelilla vardagsrummet där vi vuxna sov och så sov barnen i våningssäng i det pyttelilla och trånga rummet. Det är helt okej om man inte tänkt sig att vara särskilt mycket i stugan, men det har man kanske inte. 6 stycken... ja, det kommer att bli trångt. Men campingen är jättefin och stranden helt underbar. Det finns en pool också, jättebra. Och bra utbud på att äta på campingen.

Svamlar visst på lite. Jag rekommenderar campingen till 100%, stugorna är små och trånga, men helt okej. Det var en bra terass utanför som gjorde stugan lite större.

• JoPoAnWi
    emejo128 skrev 2009-01-09 21:34:20 följande:
    Vi bodde i en camping stuga på Böda för 1½ år sedan. Det var bra en bra och trevlig camping och stugorna var helt okej. Det blir ju rätt så trångt i en sådan stuga. det var bäddbart i det pyttelilla vardagsrummet där vi vuxna sov och så sov barnen i våningssäng i det pyttelilla och trånga rummet. Det är helt okej om man inte tänkt sig att vara särskilt mycket i stugan, men det har man kanske inte. 6 stycken... ja, det kommer att bli trångt. Men campingen är jättefin och stranden helt underbar. Det finns en pool också, jättebra. Och bra utbud på att äta på campingen. Svamlar visst på lite. Jag rekommenderar campingen till 100%, stugorna är små och trånga, men helt okej. Det var en bra terass utanför som gjorde stugan lite större.
    Då kanske man ska kosta på sig att ta en större stuga?!
    Är det dyrt att äta på campingen? Blir ju säkert att vi gör det någon gång
    Mamma till 4 underbara pojkar
  • emejo128

Om jag vore er skulle jag kosta på en större stuga. Det är inte så dyrt att äta på campingen. Det finns någon pizzeria med rätt så normala priser (och så fanns det lite andra alternativ till mat där också) och så fanns det Strandhugget (eller vad det hette) där det var lite pubmat så att säga. Rätt så normala priser och inget man hisnar över.

Svar på tråden Öland - Böda Sand