God Natt Gröt???
Såg idag att det finns God Natt Gröt gjord på ris och pasta (tror jag) som ska tydigen vara mera mättande än vanlig gröt.
Nån som provat? Funkar det eller är det ingen skillnad??
Såg idag att det finns God Natt Gröt gjord på ris och pasta (tror jag) som ska tydigen vara mera mättande än vanlig gröt.
Nån som provat? Funkar det eller är det ingen skillnad??
Är också nyfiken!
Jag testa med sonen å han älska gröten fast jag tycker det bara var skit =P .. Kanske funkar på vissa barn men icket på mitt.. All dom där godnatt gröt å välling är bara lurendrejeri ändå för att stackars föräldra ska köpa i tron att barnen ska börja sova hela nätterna =).. Godnatt gröten var iaf svindyr här i jämförelse med andra sorter å när det funkar lika bra med annan gröt så väljer jag hellre nått annat.. Den tog slut direkt oxå fast sonen åt mer än 1 portion..
jag har testat go natt vällingen, och den är superbra. Sonen sover nu oftast mellan 22/23-7/8, innan dess åt han minst 2 ggr under natten
Läste i nån annan tråd för länge sen att man kunde göra godnatt gröt själv med mosad/mixa ris å pasta.. Mycket billigare fast gott låter det inte =P ..