• Elvis Mamma

Någon som vet var man kan köpa Musse Pigg gosedjur??

Min son älskar Musse Pigg & jag har letat överallt efter ett gosedjur men de verkar inte lätt att hitta, har kollat på barnenshus, BR leksaker å några mindre leksaksaffärer men ingen musse pigg docka

Har även sökt på internet utan resultat, någon som vet var man kan hitta ett musse pigg gosedjur? Jag trodde inte det skulle vara så svårt att hitta.

Nånstans på internet borde man ju kunna hitta iaf tycker jag

• Svar på tråden Någon som vet var man kan köpa Musse Pigg gosedjur??
  • eec82

Den kommer från leksam. Helter leverantören finns på barnens hus i nacka utanför sthlm... så ditt barnens hus där du bor borde kunna ta hem det, finns i sortimentet iaf.

• Elvis Mamma

Okej, ja man kan ju alltid fråga på barnenshus iaf eller annars sätta sej i bil fyra timmar till sthlm

• eec82

haha nej men de ska kunna ta hem sen måste viljan finnas för dem eftersom de kommer i 2 pack... men de säljer bra så de borde de ju våga. Vet ju inte var du bor men de borde inte vara omöjliga iaf. Annars kan du ringa till leksam å fråga vilka butiker de säljer till.

• Iorlover

Jag köpte en jättego mussepigg på ica maxi i uppsala. Har också en son som älskar musse.

• ninmid

Disneyland Cool Närå, lite långt men där köpte vi våran ; ) Har faktiskt inte sett Musse i nån butik.

Om inte Brio har nu när dom har gjort tågbanor etc med Musse Pigg?
Svar på tråden Någon som vet var man kan köpa Musse Pigg gosedjur??