• TobbeKillen

Tatueringar.....

Jag skulle vilja göra en taturering för att hylla min familj samt en för minnet av min pappa som gick bort förra året. Jag skulle gärna vilja vet vad ni som blivit "gaddade" har förslag och idéer hur man kan tänka sig utforma en tatuering. Min kusin har gjort en tatuering av sin dotters handflata men det vore inte så orginellt och sno hans idé.....Bilder på tatueringstips tas tacksamt emot....

• Svar på tråden Tatueringar.....
  • ohmy

tycker sånna tatueringar är jättefina.. Men kanske lite dumt att sätta ihop din pappas bortgång/ datum/namn tillsammans med Dina barns kanske? Min tanke... :) Hoppas den blir bra iaf :)

• TobbeKillen
    Svar på #1
    Jag tänkte göra två seperata då jag har hört att när man väl har gjort en så vill man ha fler...
  • TobbeKillen
    Svar på #2
    Hmmm....du råkar inte ha sett Miami Ink i dag...hehe...de gjorde just en sådan tatutering...hmmm...fräckt om jag skulle ta och göra en sådan med prästkragar då det är skånes landskapsblomma och kanske en kungängslilja...nu börjar tankar jobba här....tack för infallsvinkeln...nu har jag fått något att tänka på...
Svar på tråden Tatueringar.....