• Gyllenhammar

Banta med havregrynsgröt???

Kan man banta på havregrynsgröt då???
    Havregryn morgon å kväll, med lite frukt i.
     Sen en liten middag me massa grönsaker.
    Frukt under dagen...
  • Svar på tråden Banta med havregrynsgröt???
  • Tigerunge

Man kan banta på princip vad som helst, men det betyder inte att det skulle vara en bra metod.
    Varför vilja göra en havregrynsgrötbantning?

Gott till frukost, men hela da´n?! blääk.

• hallon2

Jag det kan man säkert! Då lär du gå ner i vikt, snabbt! ...
    ... men är det långsiktigt?
    Näe, jag tror inte det.

Vilket fruktansvärt tråkigt liv - havregrynsgröt :(

• Bridgett

Man går ned i vikt om man tillför kroppen mindre energi än vad man gör av med. Om du annars äter mer så borde du gå ner i vikt.

• Kenzie

Haha men du varför vill du äta en så ensidig kost?? Bara nudlar eller havregrynsgröt skulle iaf få mig att må riktigt dåligt.

Älskade Theodor 060329 Efterlängtade Krypet BF 090505
  • Gyllenhammar

Ha ha mitt liv ser lite tråkit ut just nu tränar å bantar.. Ska ner 18 kg...

• Gyllenhammar
    Tigerunge skrev 2009-01-08 23:07:39 följande:
    Man kan banta på princip vad som helst, men det betyder inte att det skulle vara en bra metod.Varför vilja göra en havregrynsgrötbantning?Gott till frukost, men hela da´n?! blääk.
    Jo det e nog inte så roligt, men just nu har jag knäckebröd bantning
  • Gyllenhammar
    Kenzie skrev 2009-01-08 23:09:05 följande:
    Haha men du varför vill du äta en så ensidig kost?? Bara nudlar eller havregrynsgröt skulle iaf få mig att må riktigt dåligt.
    heheh, det e aldrig roligt att banta.. Men jag vill köra camebridge men vet ej om det e gott, å det e sååå dyrt...
  • astoria

Bantning är ALDRIG vägen till ett smalt lyckligt liv! Ta till dig svaren i dina andra trådar & lyssna på dom som säger tex GI. Bra kosthållning & lagom med motion är den enda vägen

• Kenzie
    Gyllenhammar skrev 2009-01-08 23:11:07 följande:
    heheh, det e aldrig roligt att banta.. Men jag vill köra camebridge men vet ej om det e gott, å det e sååå dyrt...
    Men inte behöver du banta för att gå ner i vikt. Bättre att isf köra viktväktarna eller LCHF (beroende på vad man nu själv anser vara bäst) som är långsiktiga lösningar. Du ska inte behöva svälta dig och bara äta knäckebröd.
    Älskade Theodor 060329 Efterlängtade Krypet BF 090505
  • Gyllenhammar
    astoria skrev 2009-01-08 23:13:23 följande:
    Bantning är ALDRIG vägen till ett smalt lyckligt liv! Ta till dig svaren i dina andra trådar & lyssna på dom som säger tex GI. Bra kosthållning & lagom med motion är den enda vägen
    GI tykker jag låter jobbigt...
    Tror inte att det e nått för mig...
  • astoria

GI är definitivt inte jobbigt,började förra måndagen med en rivstart & ligger på -3,8 kilo redan. Du får äta mycket & god mat hela tiden. Om du nu ska ha en "diet" så ska du ju kunna leva med den en längre tid.

• Fru Indosaurie

jag måste ju bara säga att jag ÄLSKAR havregrynsgröt, äter det ofta både till frukost och lunch Räcka ut tungan Så blä eller tråkigt? nej aldrig! mums.

Opinions are like assholes. Everybody has one. nakenfis.se
  • Gyllenhammar
    astoria skrev 2009-01-08 23:17:13 följande:
    GI är definitivt inte jobbigt,började förra måndagen med en rivstart & ligger på -3,8 kilo redan. Du får äta mycket & god mat hela tiden. Om du nu ska ha en "diet" så ska du ju kunna leva med den en längre tid.
    Jo men tykker det verkar som om man måste hålla reda på så mykket.. Jag vill juh att det ska gå snabbt å enkelt att äta...
Svar på tråden Banta med havregrynsgröt???