• Molly77

nån mer som fryser HELA TIDEN??!!

ååå gud, jag går o fryser ständigt.
    har gått o köpt en värme madrass som jag ligger på, med sockar OCH filt.
    Är det fler som är så här frusna när ni är gravida. jag är i ca v 10,

Jag brukar annars vara väldigt varm av mig o svettas istället :)

• Svar på tråden nån mer som fryser HELA TIDEN??!!
  • PetraDaZtar

Jag frös också hela tiden, sen gick det över att svettas,frysa,svettas osv. . Det kan blir så när man är gravid :) Men det är riktigt jobbigt :) Man kan nästan tro att man har feber eller nått =)

• liv10

jag är v9 och fryser konstant.
    trodde jag höll på bli sjuk- men då kanske det är normalt

• liv10

med nr1 så svettades jag bra hela tiden. så frysa är nåt nytt för mig...

• Gravid09

Jag fryser hela morgonen och sedan hela kvällen men mitt på dagen går det bra! Nu är jag ju bara i v.6 men det verkar ju vara hyfsat normalt.

• kattkvinnan

jag är i v.8 och är också konstant frusen. trodde jag var på väg att bli magsjuk då jag även mådde illa och hade kramper i magen men det visade sig att jag var gravid igen :)

• Fröken Fräknig

Jag är också konstant frusen mer än normalt för mig. Jag är frusen i vanliga fall, men på nätterna sover jag med duntäcke och ett tjockt överkast samt tjocka sockar på. Sexigt värre!

• NathalieKristian

jag frös också mycke i början.. hade urinvägsinfektion också då kan man tydligen också va väldigt frusen!!! men annars är de nog väldigt vanligt i början..

• Ia 70

Det e rätt vanligt att vara frusen, jag e det även denna graviditet utan att ha ngn infektion Trode jag var allvarligt sjuk förra graviditeten o tog en massa infektionsprover o så innan jag fick reda på att det hade med grav. att göra.

Min älskade prinsessa föddes 20 april-07, Jag älskar dig så!
  • Bebs74

Jag är också i v 10 och fryser konstant, går inlindad i halsdukar och sjalar på jobbet. Kommer inte i håg att det var så här med första graviditeten, men då blev jag i och för sig gravid i juni, i jämförelse med november denna gång. Jag vet inte om jag känner mig mer frusen nu överlag just för att det här denna årstid?

• Ia 70

Jag vart gravid i juli förra gången o frös även om det inte var kallt ute. Folk gick i kortärmat jag o tjock jacka

Min älskade prinsessa föddes 20 april-07, Jag älskar dig så!
Svar på tråden nån mer som fryser HELA TIDEN??!!