• Helena m Adrian Nov 02

Hur länge har ni sex?

Pratade med en kompism igår ang om hur länge man eg har sex och vad som räknas som att ha sex länge?

Så vad anser ni??

Hur snabbt har man ett snabbt samlag?

Hur länge håller ett vanligt samlag på i snitt?

Och när börjar det räknas som att man har sex länge?

vad är det längsta du nånsin har haft sex nångång?

(nu räknade vi inte med förspel utan från att man penetrerar tills man kommer)

• Svar på tråden Hur länge har ni sex?
  • Anonym (tjej25)

2 min, vi provade när vi va unga för skojs skulle hur fort det kunde gå,...för fort

längst 45min, utan förspel

annars oftast 10-30m min beroende på tid på dygnet och om vi är pigga eller inte.

är det morgon sex medan dottern kollar på barnprogram innnan gubben drar till jobbet så blir det en snabbis på 10min, med förspel.

annars om det är natt så har vi ju hur mkt tid som helst på oss.Då kan det röra sig om en timme eller så med förspel

alla har väl sex hur länge/kort det passar dem. Men det ska ju iaf hinna bli skönt innan det är slut..och det är ju inte två min skönt för mig direkt..

• Anonym (Nöjd)

Hur snabbt har man ett snabbt samlag?
    ** En snabbis kan vara 1-5min. (peneration)

Hur länge håller ett vanligt samlag på i snitt?
    ** Jag skulle säga 5-20min. (penetration)

Och när börjar det räknas som att man har sex länge?
    ** Iaf efter 20 minuters penetration. För då har man troligen haft en hel del förspel, oralsex, petting etc innan dess så totalt sett kanske du är uppe i en timme eller två..

vad är det längsta du nånsin har haft sex nångång?
    ** Om det enbart är penetration som räknas så kanske 20-30min. Men då har man fan tröttnat. Om man räknar in hela sexet inklusive förspel/petting/oralsex så har jag hållit på i nästan 3h.

• Helena m Adrian Nov 02

svarar själv...

snabbt är väl när man är klar på en 5-10 min (ibland hinner man ju klämma in förspelet på dessa, men då är det rätt brått)

Normalt blir väl då isåfall nånstans mellan 10 och 45 minuter tror jag, man kollar ju eg aldrig klockan direkt..

länge börjar väl bli när man passerar en timme, men iof kan man ju dra ut på det om man kör lite oralsex emellan osv)

Längsta blir nog den gången jag hade sex i fyra timmar.. majj gadd, killen var rätt onykter och kom ju aldrig.. Gudars så ont jag hade dan efter, fattar inte att jag inte sa stopp tidigare.. vi provade nog alla ställningar som fanns.. puh...

• Danne74

Mellan 5-15 minuter och kanske 5-10 minuter förspel.

• duries

Helena m Adrian Nov 02 skrev 2009-01-08 23:35:31 följande:

Pratade med en kompism igår ang om hur länge man eg har sex och vad som räknas som att ha sex länge? Så vad anser ni?? Hur snabbt har man ett snabbt samlag? Hur länge håller ett vanligt samlag på i snitt? Och när börjar det räknas som att man har sex länge? vad är det längsta du nånsin har haft sex nångång? (nu räknade vi inte med förspel utan från att man penetrerar tills man kommer)
    Vad som räknas att ha sex länge är väl olika för varje person, när man själv känner att "oj jisses nu har vi hållt på länge" så är det ju länge helt enkelt hehe...om det sen är 15 minuter eller 2 timmar är som sagt olika.

Det är ganska tråkigt om man ska börja prata satistik angående sex och hur länge man håller på. Men förstår att det ändå kan vara intressant att veta.
  • Janneman

Hatar egentligen all typ av "prestationsmentalitet" när det gäller sex. Men som svar på frågorna, det varierar mellan 2 minuter och 4 timmar, beroende på situationen.
    Fast då det gäller mer än 10 minuter så kommer min fru rätt många gånger.

• Helena m Adrian Nov 02

nejnej, jag vill absolut inte föra statistik på någgot sett, mest bara liksom få veta vad andra upplever som att ha sex länge... Vi tyckte själva det var rätt svårt att sätta en gräns... ibland kan ju en kvart kännas som en timme o ibland tvärtom..

det är ju inte längden som avgör det är ju kvaliten!!

• Anonym (kille)

Tja normalt är kanske 10-15 min..

• Anonym (olika)

min man kommer så snabbt nu för tiden..men annars är det väll 15-20min...

• bodegapeppe

Hur snabbt har man ett snabbt samlag? 5 minuter

Hur länge håller ett vanligt samlag på i snitt? 30 minuter

Och när börjar det räknas som att man har sex länge? 45 minuter

vad är det längsta du nånsin har haft sex nångång? I runda slängar 4 timmar

• Airlee

Mina åsikter och gissningar.

Hur snabbt har man ett snabbt samlag? 3-10 minuter

Hur länge håller ett vanligt samlag på i snitt? 20-30 minuter

Och när börjar det räknas som att man har sex länge? 60 minuter

vad är det längsta du nånsin har haft sex nångång? 6 timmar med ett par dricka-vatten-pauser

• Naxxiz

Hur snabbt har man ett snabbt samlag? 1-15 min

Hur länge håller ett vanligt samlag på i snitt? 30-60min

Och när börjar det räknas som att man har sex länge? 60 minuter eller mer

vad är det längsta du nånsin har haft sex nångång? 8 h utan pauser... dock med nån min förspel

Carpe Diem
  • Anonym (kille)

Oj, åtta timmar det var inte illa... Hur många gånger hann ni komma då *nyfiken*

• Naxxiz
    Anonym (kille) skrev 2009-01-12 14:01:41 följande:
    Oj, åtta timmar det var inte illa... Hur många gånger hann ni komma då *nyfiken*
    haha, han kom en gång och jag ingen

Fast jag är otroligt svår att få till orgasm också.. men joda, 8 timmar ren njutning var det
    Carpe Diem
  • Anonym

kortaste tiden va me en kille som Kom På mina trosor innan dom ens va av haha gissa hur besviken jag blev

näst kortaste va en kille som precis han komma i mig så kom han kul NOT

lägsta  ca 6timmar

Svar på tråden Hur länge har ni sex?