vesö skrev 2009-01-09 14:43:53 följande:
Min dotter är 6 månader.. hon vaknar för dagen runt 8-9, då får hon välling och gröt, sen får hon krypa runt och leka med sina leksaker.. hon har även precis lärt sig att ställa sig upp mot allt så fort hon får chansen, så de blir mycke uppsyn på henne.. alltid efter 2-3 timmars busandet så sover hon i ca 1-2 h kommer upp får burk mat+välling+yogurt+vatten.. leker lite till eller så tar vi en promenad.. sover..får fruktpuré+välling..leker..får burkmat eller gröt+välling.. somnar för natten men innan jag går och lägger mig vid 23-24 så får hon välling och hon sover gott hela natten! hon är en super glad och nöjd liten tjej!
Gud va jag avundas dig som har ett barn som sover hela natten, måste jag säga!!! Min son får mkt mat på dagen, liksom din tös, och välling innan han lägger sig för natten, men han sover ändå orolig på nätterna, speciellt då han började krypa helt för en månad sen.. han ställer sig också mot alla möbler... bm säger att han "bearbetar" sina dagliga aktiviteter på nätterna, därav oroligheten... men jag tror bara att han är en sån.. jag menar din tös är också aktiv och kryper, men sover så gott... vilken lyx.. peppar peppar!!