Vad köper man i present till en 1 åring? TIPS
hej hej!!
Nu börjar min dotter Isadoras 1 årsdag närma sig är det någon som har någon bra ide vad man kan köpa, har funderat på bla en gunghäst men blir tacksam för fler tips.
hej hej!!
Nu börjar min dotter Isadoras 1 årsdag närma sig är det någon som har någon bra ide vad man kan köpa, har funderat på bla en gunghäst men blir tacksam för fler tips.
gunghäst är ju bra..vår dotter fick docka, dockvagn och mycket böcker..max och molly bla.
annars är ju bobbycar bra..eller kanske en spis..
Men min dotter tyckte ändå att det var roligast med alla ballonger som vi hade satt upp i hela lägenheten kvällen innan när hon hade somnat
Musiksaker. Köpte ett keyborad 138 kr litet på Toys ur us. Wilma älskar det! Marakas.
Vi köpte en lära gå vagn och en rutchkana (hur stavas det egentligen) på BRleksaker till våra vänners barn. Det blev en succé. De leker med grejerna fortfarande och nu är de (tvillingar) två år!
Kram, kram
Min son och hans kompisar har en favorit, det är Fisher Price Ball blaster...
Min lille närmar sig sin ett årsdag och vi har funderat på bra presenter till honom.
Vi har önskat, Bobbycar, gunghäst, klossar (för de mindre), kläder, bilar.
Gå i affären o kolla efter leksaker från 1 år. Det finns ganska mycket. Brio har ett bra sortiment tycker jag. Lycka till!
Bultbräda!
Alla sakerna ovan är jättebra och min ettåring fick bobbycar, kläder, bankbräda mm. Men ett tips är en cykelstol och cykelhjälm. Kanske inte så kul i sig, men min kille älskar att vara ute och cykla med oss. Man kan ju säga att man lugnt inte behöver någon ringklocka när han är med...
En liten grej som också är jättekul är såpbubblor, som också är ett tips för dig som behöver hitta på saker när ditt barn ej vill äta.
Grattis till alla ett-åringar!!
/SaraStina
Tack för alla tips =)