• Mysan063

Ni som har barbord och barstolar som " köksmöbler ", var fikar ni när ni får besök?

Vi har just slängt ut våra tråkiga vanliga köksmöbler och köpt barbord med barstolar ist.
    Ni som oxå har det, fikar ni i vardagsrummet eller någon annanstans när ni får besök?
    Eller känner ni kanske någon som har barbord och barstolar som köksmöbler, hur gör dom?
    Många säger att det är alldeles för obekvämt och krångligt att ta sig upp på en barstol, men vi älskar det
    Så, hur gör ni?

• Svar på tråden Ni som har barbord och barstolar som " köksmöbler ", var fikar ni när ni får besök?
  • smurfan0

i förra lägenheten så hade vi barbord och barstolar och vi fikade vid det bordet. Det gick riktigt bra =)

• Mysan063

Kalle Karls mamma skrev 2009-01-09 08:02:29 följande:

Toaletten för det mesta :-P
    Hm okej.. :-S
  • våg

Det beror helt på vilka som kommer på besök.

• Tant Greta

Skitjobbigt att sitta på en barstol när man blir full.

Jag brukar ramla ner och min man får hjälpa mig upp igen.
    Lite pinsamt...Generad

• Cuthalion

Som våg säger, det beror (eller berodde, har inte det längre) på vem som kommer över.

De som inte har problem med barstolarna brukar kravla upp självmant medan övriga istället slår sig ner i fåtöljerna.

Det beror ju också på vad man har för barstolar. Mina var pallar men med stora, mjuka sitsar formade efter rumpan så att man satt på plats. En träpall eller en för liten stol hade nog jag också undvikit

Svar på tråden Ni som har barbord och barstolar som " köksmöbler ", var fikar ni när ni får besök?