• Maneater

Nån som köpt skor på ICA MAXI??

har för mig när jag varit förbi å storhandlat där att dom har en hel del roliga barnskor. bla med nalle puh å andra disneyfigurer. muminstövlar osv. någon som handlat skor där och vet ifall att de är nån ok kvalitet eller om de har några roliga gympadojjor där nu??

• Svar på tråden Nån som köpt skor på ICA MAXI??
  • teasmamma

hej! köpte ett par jättefina ballerina skor till Tea. Billiga och bra.

• Maneater

teasmamma: men hade dom mycket grejer där nu då?

• FoxyLiz

Ica maxi är jättebra. Dom har bra kvaliteer trots sina låga priser.

• Maneater

FoxyLiz: fan vad bra då, kanske ska åka å kika lite. Synd det ligger en bit bort bara..

• miss sara

jag har köpt en hel del skor där till mig och vår dotter... vissa runder har där inte varit kvalitet på skorna, men det e nog olika sändingar som dom får.. men har varit i stort sett nöjd.....

• Maneater

miss sara: ja det är väl lite erfarenheten jag har av billiga skor också. ibland är de inte sämre å ibland är det så. man får testa helt enkelt :)

• miss sara

Maneater: precis, men det e få gånger som det har hänt, men har ju fått byta dom till andra skor istället... deras kläder e bra däremot, har inte haft problem med dom... handlar mycket kläder där i alla fall.....

• Konvaljen

har köpt skor till mig själv och rekommenderar dem inte.
    Dels är de gjorda i syntet, dels är sulan helmysko. KOstade 99 spänn men eftersom jag inte använder dem blev de dyra ändå!

• Maneater

miss sara: jasså, har aldrig köpt kläder där. kommer knappt ihåg vad dom har. men det kanske man ska kika på också.

Xyra: billiga vuxenskor kan ha en tendens å vara lite underliga, vet att jag själv köpt där en gång å dom var ju inte sådär jättebra. men barnskorna kanske kan funka. värt å testa iaf..

• Mara Jade

Jag har köp skor både till mig och sonen och de har varit bra.
    Köpte ballerinaskor i skinn till mig som jag haft hela sommaren och varit supernöjd med. Alfons har fått inneskor och gummistövla, bägge har varit bra.

• Maneater

har dom nå kardborrbandsdojjor där eller några med dragkedja??

• mamma till L

Vi köpte ett par skor som det står MX på. Det är de bästa skorna jag haft till min son. Tyvärr så har de inte de kvar i sortimentet.

• templeoflove

Har köpt både gympadojjor och gummistövlar på ica maxi haninge till lillkillen. Vi är jättenöjda, inget som har gått sönder och riktigt bra pris var det oxå.

• Maneater

vad kan man få ett par gympisar för där då? eller gummisar?

• Chanette

VI har köpt sandaler där. PAX

HAr sett precis samma sandaler här hemma i skoaffären bara att de kostade 90 kr mer.

• Maneater

jaha, har dom sånna där också! där ser man!

Svar på tråden Nån som köpt skor på ICA MAXI??