• Anonym

Träffats två gånger, nu hör han inte av sig.

Började prata med en kille över en sida på nätet. Nu har vi träffats två gånger. Efter första gången skrev han mycket till mig och kallade mig gumman och sötnos och att han ville ses snart igen osv. Sen träffades vi igen(förra helgen) och efter det skrev han direkt igen. Men sen blev det helt tyst och efter ett par dagar så skrev jag till honom. Då skrev han att han precis hade undrat om jag inte skulle skriva snart, sa att han kände att det alltid va han som skrev först så nu hade han velat vänta och låta mig göra det.
    Vi pratade lite över nätet, men han var inte som vanligt. Kallade mig sötnos och sa att jag inte skulle bli av med honom så lätt. Men det kändes annorlunda. Han skrev inte puss vilket han alltid gjort annars. Och han skrev liksom inga frågor utan svarade bara på vad jag skrev.

Efter det, som var i tisdags, har jag inte hört nånting. Har inte ens sett att han har varit inne på min sida, vilket han varit flera gånger om dagen annars.

Jag är ganska dissad va?
    Tänkte om han kanske igen väntar på att jag ska höra av mig. Men det var ju jag som skrev först senast, och dessutom skrev sista meddelandet som han inte svarade på.

Ska jag bara försöka glömma honom eller vad tror ni?

• Svar på tråden Träffats två gånger, nu hör han inte av sig.
  • Anonym

ja, tyvärr. OM han hör av sig igen kan du ju ta det som en glad överraskning, men ja, du är nog rätt dumpad.

• snapdragon

jag tycker inte du ska hänga upp dig så mycket på honom.
    är det på en sån nivå att du sitter och räknar vem som hört av sig först när, analyserar hur han formulerar sig och kollar om han varit inne på din sida på internet och dylik högstadielogik så är det nog i ditt intresse att ta ett steg tillbaka, det låter enligt mig lite osunt.

• Anonym

Tyvärr låter det ganska illa dvs att han inte är så intresserad som han gjort sken av. Eftersom du skrev sista meddelandet så skulle inte jag skriva mer utan nu är det hans tur. Hör han inte av sig inom de närmaste två veckorna så är det nog tyvärr bara att glömma honom. Har du sagt något fint till honom?

• snapdragon

hade ni sex när ni träffades sist månne?

• Anonym

snapdragon skrev 2009-01-09 11:04:32 följande:

hade ni sex när ni träffades sist månne?
    Nej det hade vi inte. Jag har inte sex så "lätt" och det berättade jag för honom ganska tidigt. Däremot sov jag hos honom sist, vilket han "tjatat" om att jag skulle göra. Och vi myste en massa halvnakna och så. Men inte mer.
    Jag brukar vänta med sex just för att inte riskera att bli dumpad direkt efter för att det var allt killen ville ha. Och det är jag verkligen glad för nu...
  • Anonym (ellen)

Om en kille inte hör av sig är de inte intresserade har jag lärt mig!

• NadiaMi

Om han så snabbt tycker att det "alltid är han som måste höra av sig först" så behöver han antingen få bekräftelse eller tycker att han måste anstränga sig för mycket för det lilla han får tillbaka.

Oavsett vilket så borde han ju ha varit lite mer kärvänlig när du hörde av dig till honom, så ja, det känns som att han nog har gått vidare...

• Anonym

Jag har, i ett års tid nu, varit tillsammans med en kille som typ "räknar" ut vem som hörde av sig sist, vem som kramas mest, vem som tar mest initiativ till sex. Det är skitjobbigt och jag pallar inte med detta längre. Hade jag vetat detta efter två dejter så hade jag lagt ner, nu är det massa känslor inblandade men jag måste lämna honom ändå. Jag orkar inte med att han surar för att jag inte har rört vid honom först under en hel dag.

Så, skippa snubben och hitta en som inte har kolla på vem som hör av sig mest. Är det rätt så blir det naturligt att båda tar lika mycket initiativ i allt.

Lycka till!

• Anonym (sambo)

Skicka ett sms till han, det hade jag gjort, få du inte något svar då så ska du nog läggar ner han.

• Anonym

Funderar på att skicka ett sms och bara fråga lite skämtsamt vart han tog vägen och säga att vi kan väl iaf fortsätta prata lite. För vi hade mycket gemensamt och så.
    Men det kanske är dumt? Men det vore lite intressant o se om han svarade och om jag skulle få en förklaring då.

Blir bara så irriterad på att killar aldrig kan säga att dom inte är intresserade. Dom bara slutar höra av sig. Så har det iaf varit med alla killar jag dejtat som det inte blivit nåt med. När jag märker att jag inte är intresserad så förklarar jag det för killen så han vet. Hur svårt är det liksom?

Svar på tråden Träffats två gånger, nu hör han inte av sig.