Träffats två gånger, nu hör han inte av sig.
Började prata med en kille över en sida på nätet. Nu har vi träffats två gånger. Efter första gången skrev han mycket till mig och kallade mig gumman och sötnos och att han ville ses snart igen osv. Sen träffades vi igen(förra helgen) och efter det skrev han direkt igen. Men sen blev det helt tyst och efter ett par dagar så skrev jag till honom. Då skrev han att han precis hade undrat om jag inte skulle skriva snart, sa att han kände att det alltid va han som skrev först så nu hade han velat vänta och låta mig göra det.
Vi pratade lite över nätet, men han var inte som vanligt. Kallade mig sötnos och sa att jag inte skulle bli av med honom så lätt. Men det kändes annorlunda. Han skrev inte puss vilket han alltid gjort annars. Och han skrev liksom inga frågor utan svarade bara på vad jag skrev.
Efter det, som var i tisdags, har jag inte hört nånting. Har inte ens sett att han har varit inne på min sida, vilket han varit flera gånger om dagen annars.
Jag är ganska dissad va?
Tänkte om han kanske igen väntar på att jag ska höra av mig. Men det var ju jag som skrev först senast, och dessutom skrev sista meddelandet som han inte svarade på.
Ska jag bara försöka glömma honom eller vad tror ni?