Cypern i april? Varmt eller kallt?
Någon här inne som varit på Cypern i april?
Hur var vädret?
Funderar på att beställa en resa dit i mitten av av april, men vill ju inte att det ska vara alltför kallt.......
Någon här inne som varit på Cypern i april?
Hur var vädret?
Funderar på att beställa en resa dit i mitten av av april, men vill ju inte att det ska vara alltför kallt.......
Ingen som varit på Cypern i april?
Jag vann en resa dit i maj för några år sedan. De sa att vi hade tur med vädret då våren precis hade kommit o det var väl 25 grader. Så risken kan väl vara att det inte hunnit bli så varmt än.
Hittade detta oxå:
www.cyperninvest.se/index.php&task=view&id=19&Itemid=32
Egypten är annars varm o solsäkert i april om det är ngt ni kan tänka er!!
Vi ska dit i maj så då hoppas jag på värme i alllafall. Inte stekhett då utan varmt.
Vi var på Cypern i aril och det var ganska varmt, vi var på stranden osv. Poolen var lite kall, kanske bra med uppvärmd pool (tror Sunwing brukar ha det)
Jag var på Cypern de sista dagarna i april för en herrans massa år sedan. Det var varmt och skönt på dagarna och badvärme i havet, men på kvällarna var det kyligt.
Jag va där i april och på dagarna va det soligt och skönt men det va väldigt blåsigt å lite kyligt på kvällarna.
Då är det kanske lite som Rhodos i mitten av maj? Har varit där då och då var det varmt och skönt på dagarna men mot kvällen fick man ta på sig långbyxor och en munkjacka.
Jag har varit där i mitten av april och det var inte särskilt varmt alls. Så fort solen gick i moln (vilket den gjorde ganska ofta) så frös man då man låg och solade. Kvällarna var rätt kyliga också. Kommer inte att åka dit i april igen.