• Anonym (Present)

Tänkte överraska min man med att köpa pfilm..

Tänkte köpa detta till min man.. då jag vill piffa upp 6 livet lite...kan man köpa det genom internet..anonymt..?

• Svar på tråden Tänkte överraska min man med att köpa pfilm..
  • Anonym

ja det ror jag du kan göra om inte annat så levereras det anonymt:D

• Anonym (Present)

Så det inte står porrfilm på lådan med mitt namn på,,haha

• Fru T

köper man från tex martinshop.se så står det martina som avsändare på paketet, ingenting om porr å brunt å diskret

Åh vad jag längtar
  • Anonym (Present)

perfekt!!tack!

Fru T skrev 2009-01-09 12:32:14 följande:
    köper man från tex martinshop.se så står det martina som avsändare på paketet, ingenting om porr å brunt å diskret
  • Anonym

De brukar leverera i anonym försändelse! Lastbryggan har även en del ..

• Anonym

Om nån kan namnge en bra p-film vore det guld värt.

• Anonym (tjejen)

Det sägs att Zazel eller Sex och Lucia ska vara bra men jag vet inte. Himlarikets hemsida har olika sorters filmer med recension.

• Anonym (Present)

bra tips! man vill ju ha en bra film oxå..

• Anonym

Om du går in på Ginza och söker på "honom och henne" kommer det upp flera alternativ på bra porrfilmer som är perfekta att titta på tillsammans med sin partner.
    En samlings DVD som finns med samlade scener från sådana p-filmer är Gyllende Ögonblick, finns i 3 versioner.
    Ginza skriver inte heller porrfilm på paketet ;)

• Huldran

du kan söka på piratebay på nya torrenter,där brukar det finnas p,filmer.en att rekommendera e rocco animal trainer
    å NEJ det har INGET med djur att göra! den heter bara så.

• Nisseblubb

Huldran skrev 2009-01-30 23:27:06 följande:

du kan söka på piratebay på nya torrenter,där brukar det finnas p,filmer.en att rekommendera e rocco animal trainer å NEJ det har INGET med djur att göra! den heter bara så.
    Snacka om stenhård film att börja med :)
Svar på tråden Tänkte överraska min man med att köpa pfilm..