UVI som inte går över
Jag har haft UVI i tre månader nu och håller på att bli galen. Har ätit tre antibiotikakurer, men det hjälper inte. Kan det bero på att jag satt in spiral tror ni? Hoppas verkligen på tips för detta är sååå jobbigt.
Jag har haft UVI i tre månader nu och håller på att bli galen. Har ätit tre antibiotikakurer, men det hjälper inte. Kan det bero på att jag satt in spiral tror ni? Hoppas verkligen på tips för detta är sååå jobbigt.
Har du sökt för det så du vet att det inte är något annat oxå..?
Nej, de har bara kollat urinprov och eftersom de ser att jag har en infektion där så gör de inte mer tester. Vad skulle det kunna vara om det inte är UVI?
jag har samma problem trodde det bara var jag i hela världen, men jag har haft det i fem månader och fått två kurer men man börjar ju undra vad det kan bero på
Anonym skrev 2009-01-09 15:32:17 följande:
oh! men vart kollar man det? finns ju inte gyn på vc och ungdomsmott är jag för gammal för, har jag fått det så blir jag tokig, jag är ju gift och har bara varit med mannen, det skulle ju innebära... usch
Jag har inte klamydia och de har odlat urinen så att jag skulle få rätt antibiotika. Funkade inte.
Usch va jobbigt
Anonym skrev 2009-01-09 15:39:13 följande:
Aha. Cellprov tog jag i våras. Kanske dags att ta ett nytt då?