• En glad tjej

Någon med Applåd. svarta köksluckor från Ikea?

Jag är helt förälskad i Ikeas köksluckor Applåd, de svarta. Är nyfiken på om någon här har satt in ett kök med svarta köksluckor?

Har någon dessutom bilder är det ännu bättre =)

Tack på förhand.

• Svar på tråden Någon med Applåd. svarta köksluckor från Ikea?
  • mian7373

Puffar då jag också är intresserad av dessa.

• EmmAhh

Finns applåd i svart? Trodde bara abstrakt hade svarta. Måste besöka Ikea nu :)

• En glad tjej
    EmmAhh skrev 2009-01-12 14:22:50 följande:
    Det finns svarta luckor där ja och jag är så kär i dem =) Vi har bestämt oss för att köpa dem.
  • jengberg

jag vill oxå ha dom svarta..... ingen som har bilder på svarta kök

• 1 och 1 är 3
    EmmAhh skrev 2009-01-12 14:22:50 följande:
    ja, applåd finns, men inte abstrakt...

Jag som vill ha ett svart högblank kök!
    080826 - Puma Teolin
  • jengberg

va på ikea i linköping idag o svarta luckorna fans uppbyggda.... e helsåld på o ha svart nertil o orange eller vinrött upptill....sååååååå jvl snyggt

• leaah

hur går det ts?? fått upp svarta luckor än?
    har blivit riktigt sugen på att måla om köksluckorna svarta efter att ha läst denhär tråden...

• Sol Angelica

Bara köp dom!!!!  Jobbar där dom tillverkas och dom är asfina..... Plus att ska du köpa svart luckor nån annanstans, så kostar dom minst det tredubbla.... Lackerade med vattenbaserad färg, så inga gifter att vara orolig för... Kan knappt bli bättre....

• 1 och 1 är 3
    Sol Angelica skrev 2009-02-27 23:06:38 följande:
    Bara köp dom!!!!  Jobbar där dom tillverkas och dom är asfina..... Plus att ska du köpa svart luckor nån annanstans, så kostar dom minst det tredubbla.... Lackerade med vattenbaserad färg, så inga gifter att vara orolig för... Kan knappt bli bättre....
    Men, blir där inte en himla massa fingrar!?!? Kanske vet du då varför dom högblanka svarta togs bort ur sortimentet?
    080826 - Puma Teolin
  • Sol Angelica

Ingen aning om varför dom tog bort dom högblanka.. Vi gör "bara" Applåd, Ståt, Lidingö och Duvbo. Alla snygga luckor på ikea... Flört Om jag får säga min mening...
    JO, kan bli fingeravtryck, men det blir det på nästan alla släta luckor ändå.... Bara att torka bort...

• jengberg

dom som köpt svarta luckor säger att det inte blir värre än på vita luckor... jag ska ha svarta nertil o oranga eller vinröda upptill...tror det blir vinröda upptill...

• navelludd

jag hade ikeas högblanka RÖDA i mitt kök. sååå läckert, fast visst blev de fingeravtryck... men det går ju att städa =) bara en mild tvållösning så blev det som nytt igen på ett par minuter. (men har numera flyttat till större bo å annat kök)

bättre lite ludd i naveln än... än.. än mellan tårna ?! :)
  • jengberg

tänkte ha dom röda högst upp så där kommer iallafall inte ungarna åt på ett bra tag=)

Svar på tråden Någon med Applåd. svarta köksluckor från Ikea?