• Lantani

Napp som liknar fingrar i formen?

Har en som blir 2 månader den 14:de. Han har just nu mam mini 0-6 månader, mest silikon använder han men latex går också.
    www.littlekidscorner.se/sv/article/2076/esskanapp_2_pack_mini_0_6_manader_silikon_latex

Oftast duger de napparna, dock inte när han blir ledsen, men då duger mina och sambons fingrar och han blir lugn igen, så jag undrar om det finns några nappar som mer liknar fingrar till formen?

Har även testat dessa:
    www.littlekidscorner.se/sv/article/2096/mam_mini_ulti_2_pack_silikon_latex
    och de funkr inte heller.

• Svar på tråden Napp som liknar fingrar i formen?
  • Blå Flygare

Jag har för mig den hette avent den vi körde i början, och den var lite som ett finger i formen. Kan inte hitta den lätt när jag googlar.

• Klantus

Babyproffsen har en napp som ser ut som ett finger :) Gick in där när min son va en vecka å frågade om de hade en som såg ut som min killes lillfinger :) Å det hade dom!
    Jag ska se om jag hittar vad det är för märke!

• Klantus

Bambino, rund sugnapp!
    Det va den enda min son tog.. Rekomenderar varmt!

• Koocachoo

Var precis inne på babyproffsen här och dom rekommenderade den runda bambino nappen oxå! Jag som tycker den är SÅ FUL!! Ska bli intressant att se om hon tar denna...köpte även en annan...SVINDYR!! Ska kanske testa bambino först som är billigare...kanske man kan lämna tillbaka den andra om man inte har öppnat den (om hon tar bambino det vill säga). Har testat alla nappar snart tror jag. Vore skönt om hon kunde ta napp emellanåt i alla fall så hon inte alltid ska ligga vid mitt bröst.

• Klantus
    Koocachoo skrev 2009-01-14 11:28:32 följande:
    Var precis inne på babyproffsen här och dom rekommenderade den runda bambino nappen oxå! Jag som tycker den är SÅ FUL!! Ska bli intressant att se om hon tar denna...köpte även en annan...SVINDYR!! Ska kanske testa bambino först som är billigare...kanske man kan lämna tillbaka den andra om man inte har öppnat den (om hon tar bambino det vill säga). Har testat alla nappar snart tror jag. Vore skönt om hon kunde ta napp emellanåt i alla fall så hon inte alltid ska ligga vid mitt bröst.
    Haha! Ja den är inge fin å finns bara i de där bleka färgerna.. Men den funka för mig, eller ja min son :) Vid ca 6 månader bytte jag modell och det funka kanon!
Svar på tråden Napp som liknar fingrar i formen?