• kaveldun

Tips på bra bodyförlängare sökes

Har tänkt att köpa några bodyförlängare eftersom sonen kan ha sina bodyer på bredden och i ärmarna, men de börjar bli för korta på längden.

Har sett många sidor där man kan köpa bodyförlängare, men jag tänkte höra om det finns någon som köpt, från vilken sida ni köpt och om ni var nöjda.

Vi har mest bodyer från PO.P och Lindex, lite från HM och KappAhl. Sonen har stl 86 om det spelar någon roll.

Tacksam för tips!

Ett beibsleende kan lysa upp en hel dag!!
  • Svar på tråden Tips på bra bodyförlängare sökes
  • ElinOlsson

Jag köpte från onetex.se och där fanns de i 3 pack i olika stl på tryckknapparna. Jag var nöjd med dem. Hade som du en son som växte ur på längden före ärmarna. Dottern däremot är betydligt mindre och behöver inga förlängare.

Fast om han har 86, så lär du inte ha body så länge till. Är det värt att köpa förlängare då? Såvida du inte tänkt skaffa fler barn såklart

• kaveldun

Nej jag tror inte heller att han kommer att ha body så länge till, men det är så bra under overallen tycker jag. Men det känns lite onödigt att köpa en massa stl 92 eftersom jag hellre vill ha vanliga tröjor och t-shirts fram i vår, så om jag köper förlängare så funkar kläderna ett tag till. Tror ändå det blir billigare.

• ElinOlsson

ok, jag köpte även en t-shirts hållare, som man kunde göra en t-shirt till en body med. Den höll liksom ihop tröjan mellan benen om du fattar. Så öppnade man den med kardborre.

• ElinOlsson

den låg under
    -bodys
    -bodyförlängare/tröjhållare (hette det visst...)

• kaveldun

OK, kan ju vara värt att kolla. Tack för tipset

Svar på tråden Tips på bra bodyförlängare sökes