Förskola i Torslanda
Går erat barn på någon förskola i Torslanda? (gärna nära Amhult
Vilken? Trivs ni?
Hur länge fick ni vänta på plats?
Fler som står i kö?
*nyfiken*
Går erat barn på någon förskola i Torslanda? (gärna nära Amhult
Vilken? Trivs ni?
Hur länge fick ni vänta på plats?
Fler som står i kö?
*nyfiken*
Nån?
Jag undrar samma sak, vart bor du ? maila gärna mig ..
Det finns väl en i amhult som jag hört ska vara bra. Annars vet jag att förskolan utanför änghagsgården är jätte bra.
Änghagsgården ligger ca 5 min (med bil) bort ifrån amhult.
bor i amhult. har en tjej född 2008, går på sörredsgården (Volvo), står i kö i 3 år i amhult utan resultat. det är mycket dåligt med förskolplatserna i torslanda spec i amhult. men sörredsgården är en mycket bra förskola
Själv så jobbar jag på Fågelviks förskola, underbar förskola :) Men det blir ganska långt att köra vid hämtning/lämning när man även skall till sörred.
med andra ord så ska jag behöva pendla till angered nu då ett bra tag framöver tills man får en plats ? .. suck.. inte vad jag sett framemot ..
Hej,
Min dotter går på lyckans förskola vid Torslandavallen. Där går många barn som bor i Amhultsområdet. Det finns 4 avdelningar på förskolan, har bara erfarenhet av den som dottern går på men där trivs både hon och vi bra. Vi ställde dottern i kö när hon var 6 månader och fick en plats i maj när hon var 16 månader.
Har sonen på världens bästa förskola, Röda Hatten som ligger vid Noleredsskolan. Men den existerar sin sista termin nu och läggs ner till sommaren då alla barnen som är kvar börjar på i förskoleklass istället.