• LillaÄrtan

Barnklädesaffärer i Vänersborg & Trollhättan??

Söker med ljus o lykta!

Kommer att vara 2 veckor i Vänersborg i februari.. Och Älskar barnkläder!
    Så tänkte höra om någon vet om det finns nån kul affär att kolla in?
    Gärna Molo, Katvig, nova star, ida.t eller liknande danska & svenska märken..

♥ Julie 0512 & Klara 0710 ♥
  • Svar på tråden Barnklädesaffärer i Vänersborg & Trollhättan??
  • dolces

Hejsan!

I Vänersborg finns det bara typ Lindex tror jag,
    men på Etage så finns polarn o pyret och name it..

Alltid något kanske =)

• LillaÄrtan

Ah... De visste jag redan om
    Tänkte om det fanns nån annan liten butik med roliga kläder... Fundersam

Tack ändå!

• linslus80

Hej!

Det finns en ganska nyöppnad barnklädesbutik i Trollhättan. Den heter Wicke Vira och ligger i Gallerian alldeles vid torget i Trollhättan. Det är ju ingen stor kedja så jag kan tänka mig att de har lite andra kläder, även om jag inte själv har varit där. Har dock hört att de har en del fint så kanske kan det vara värt att titta in

• Catti

Tyvärr så finns det inga bra butiker i Vänersborg längre, bara Lindex och secondhand.
    Tror du får ut mer av att ta en sväng till Överby..

♥ A♥ L♥ F♥ S♥ IN MY HEART!!!
  • LillaÄrtan
    Catti skrev 2009-01-17 18:00:05 följande:
    Tyvärr så finns det inga bra butiker i Vänersborg längre, bara Lindex och secondhand. Tror du får ut mer av att ta en sväng till Överby..
    Ja... alltså jag ska ju ut till Överby. Jag känner till både thn & vbg rätt okej så dit hittar jag
    Det jag var ute var alltså inte h&m, lindex eller liknande utan tänkte mer på små lokala butiker som säljer lite barnkläder såsom Katvig, Molo.. Småfolk, kikkid osv osv... 
    Och på Överby finns ju typ bara Exit... pop, hm osv... Trist!!
  • Catti
    LillaÄrtan skrev 2009-01-17 21:18:01 följande:
    Ja... alltså jag ska ju ut till Överby. Jag känner till både thn & vbg rätt okej så dit hittar jag Det jag var ute var alltså inte h&m, lindex eller liknande utan tänkte mer på små lokala butiker som säljer lite barnkläder såsom Katvig, Molo.. Småfolk, kikkid osv osv...  Och på Överby finns ju typ bara Exit... pop, hm osv... Trist!!
    Den enda lilla vrån med barnkläder som fanns är nu borta så det är så tomt här i stan att man nästan hör en knappnål falla
    ♥ A♥ L♥ F♥ S♥ IN MY HEART!!!
  • Plutt05

SG interiör på Storgatan, THN, har lite barnkläder, Lundmyr, Barbapappa, Tummen mm, har inte kollat jättenoga

• LillaÄrtan
    Plutt05 skrev 2009-01-18 20:13:45 följande:
    SG interiör på Storgatan, THN, har lite barnkläder, Lundmyr, Barbapappa, Tummen mm, har inte kollat jättenoga
    Okej... men det var tyvärr inget jag var ute efter men tack ändå!
  • linslus80

Promenerade förbi Wicke Vira i Trollhättan som jag nämnde i tidigare inlägg. De såg ut att ha lite annorlunda och roliga barnkläder. Skulle varmt rekommendera ett besök där!!

• Skittles

Kära barn i Uddevall har väl en del...plus Tommy och Annika.(också i uddevalla.)
    Annars är det inte sååå långt till göteborg från Vänersborg och DÄR finns det massor!
    Lycka till!

• Skittles

Kära barn i Uddevall har väl en del...plus Tommy och Annika.(också i uddevalla.)
    Annars är det inte sååå långt till göteborg från Vänersborg och DÄR finns det massor!
    Lycka till!

• LillaÄrtan
    Skittles skrev 2009-01-24 23:01:57 följande:
    Kära barn i Uddevall har väl en del...plus Tommy och Annika.(också i uddevalla.) Annars är det inte sååå långt till göteborg från Vänersborg och DÄR finns det massor! Lycka till!
    Okej.
    Kommer att vara ett par dagar hos släkt i Göteborg så ja, där blir det nog en del shopping
Svar på tråden Barnklädesaffärer i Vänersborg & Trollhättan??