vad är era symptom när ni äter pergo?
Hur kände ni er då ni inte vart gravida och innan ni vart gravida med pergo?
Hur kände ni er då ni inte vart gravida och innan ni vart gravida med pergo?
Ingen som har känt av något när dom ätit pergo???
ingen?
jag blev gravid etfer en pergofri månad så jag kan inte riktigt svara på din fråga tyvärr..åt tre enkelkurer på raken o inget hände
När du åt enkelkurerna hade du inga symptom av tabletterna då?
Jag har ätit två enkelkurer och en dubbelkur och har i princip inte känt av det alls. Möjligtvis lite huvudvärk, men annars inget. På enkelkurerna fick jag ingen äl och nu vet jag inte än, vet inte om man kan få fler biverkningar om medicinen fungerar?
Hej långväntan,
Har inte blivit gravid än :( med pergotime
Men under de tre kurer jag ätit (är nu på 4:e) så har jag:
Haft svettningar
Mått illa -till och från
Tyvärr ökat i vikt
Haft Humörsvängningar
Mer flytningar
Mer PMS symtom
Vilka symptom/biverkningar har du känt av?
Biverkningarna har kommit och gått under cykelns gång och varit olika starka olika kurer.
jo jag hade biverkningar av pergon har skrivit massor pm det i min blogg..
huvudvärk va ett utav det
svårt att sova
molvärk i magen
mindre flytn
Mina biverkningar är.
Mycke vita flytningar sen ägglossning och molvärk mest i högeräggstocke sen ägglossning, humörsvängningar och svårt att sova.
Humörsvängningarna har tagit slut nu som tur är och jag är på dag 29 nu. vet ej hur lång menscykel jag ska ha men jag tycker bara att det är så konstigt med den vita tjocka flytningarna jag har haft hela tiden för det verkar ju inte vara så vanligt vad jag förstår.
Tror att jag också haft humörsvängningar men jag är ofta lite ilsken av mig så jag vet inte riktigt vad som är vad...
Sen har jag också fått menopursprutor och Ovitrelle så jag vet inte ju inte vilken medicin det kommer av. Men när jag tänker efter så har jag också haft lite vallningar, men det var nog mest första Pergokuren.