• Sannas Mamma

Kan inte låta bli att köpa massa onödiga saker

Vilken affär jag än är in i så kan jag inte låta bli att spendera så gott som varenda öre jag har med mej... Min sambo börjar tröttna på mina "köpfasoner" så jag får inte ha med mej så mycke pengar nånstans.. ...jag ääälskar att handla!men vi har inte råd..
    fler som e som jag eller e ja ensam..?

• Svar på tråden Kan inte låta bli att köpa massa onödiga saker
  • Anglatuss

hehe, jag har oxå de där köpsyndromet

• Sannas Mamma

å de e så jobbigt... va ska man göra åt det..? tycker de e så kul å gå me en korg å plocka i lite allt möjligt..............

• Anglatuss

jadu, de är jobbigt, jag håller med
    *sucka* sambon klagar ibland, men ibland kommer jag hem med bra grejjer kommer han på efter ett tag

han trodde jag va sjuk i måndags som kom hem ifrån uppsala med bara en knapp som jag hade handlat då va jag duktig!

• Idaz

åå, de är fler än jag som har ett STORT problem.
    Nyss hemkommen från en "tur"... de går inte att gå in på mique eller panduro utan att handla. Så nu är lädret tomt igen....

• väntar o längtar

Jag ansluter mig till skaran shopoholics!

• leolina

det enda min sambo säger nuförtiden är: spara pengarna!

• Mimer

kollade ni dr Phil i dag??? Handlade om shopoholics

• MrsR

Jag är precis tvärtom, kan knappast få ngt handlat fast jag verkligen behöver......kläder till lillkillen tex när han hade växt ur alla presentkläder. Fick verkligen ta mig i kragen för att han skulle ha något att ha på sig.

Är lika omöjlig när det gäller kläder till mig själv.....men jag trodde jag skulle bättre mig när det gällde mitt eget barn.....verkar inte så. Någon av er kanske kan ge mig en shoppingkurs?!

• väntar o längtar

Ooooo MrsR - en dag med mig på stan och du är ruinerad och måste gå till en kotknackare!

Svar på tråden Kan inte låta bli att köpa massa onödiga saker