Victorias design house (i skanör)
Var kan jag hitta deras produkter på nätet, letat, letat och åter letat, hoppas någon här kanske vet??
Var kan jag hitta deras produkter på nätet, letat, letat och åter letat, hoppas någon här kanske vet??
såg märket för första gången idag och då köpte jag det i en lagerbutik vi har i närheten. svarta hjärtan med en ljushållare så fin. den stora kostade 29 kr å den lilla 15
vet tyvärr ingen webbutik, vad letar du?
Köpte väggdekaler med deras märke, jättefina och prisvärda när jag var ute och reste. Och sen har jag en bok med visdoms ord i en souvenir affär för några år sen som var därifrån. Men just väggdekalerna hade jag velat få en skymt av och tyckte att nån mer stans borde dem finnas =)
ja det borde det ju finnas...har du tittat på tradera? såg scrapbooking från victoria´s där iaf
Jo jag tycker det, jo hittade det när jag sökte på google. hittade två olika dekaler men inte dom jag sökte tyvärr
puffar! Är det ingen som vet nått om victorias design house? Hittar inte ens företaget.
Tack =) nej det är det jag med tycker är så konstigt.
Testar att puffa igen
är det absolut ingen som vet något? Nån borde ju känna nån som känner nån som har med företaget att göra.
ja jag tycker det, åtminstonde settt lr köpt deras produkter :)
Puffar på lite igen =)
jag har kontakt med en grossist som lagerför några av viktorias artiklar men jag vet inte om victoria Design är en tillverkare eller grossist?
Vet att deras produkter brukar finnas på Ullared av alla ställen...Har bla. köpt jättefina förvaringskorgar.
hmmm Ullared ligger alldeles för långt bort. men vi börjar närma oss, vi vet ju iallafall lite mer.
jag har oxå köpt jättefina väggdekaler, köpte dem på skansen, sitter oxå å söker efter nätleverantör men hittar inget :s
Jag har också försökt att få tag i de som gör märket VICTORIA DESIGN, för jag har ett fint rött JUL- glashjärta (elektriskt) som jag köpte på DOLLARSTORE för 2 år sedan och skulle vilja köpa tre stycken till.
Jag kan inte finna Firman. Kan någon hjälpa mig?
tyvärr verkar dom fortfarande inte ha nån form av webshop lr liknande, det enda jag kan hitta är att de har en hemsida, dock bara med mailadress som kontakt info så det är om man kan maila till den om man vet specifikt vad man söker.. Men hittar även att de lägger ut annonser på tradera, annars verkar det bara som om de finns via vissa återförsäljare och varuhus..
www.victoriasdesignhouse.se/produkter/
Så här skriver der: Våra produkter hittar ni på designbutiker i hela Sverige
Victoria's Design House säljs enbart via återförsäljare.
Man kan inte söka återförsäljare på sajten. INte heller kan man kontakta dem för att höra efter närmaste försäljnigsställe... så vad de ska med sajten till är obegripligt.
Om man däremot vill BLI återförsäljare, finns en mejladress, där borde ju någon svara...
www.dynasimport.se
Dysnäs import säljer tydligen Victorias design house, men bara till företag (som det verkar). Man kommer inte åt att titta i produktkatalogen om man inte registrerar sitt företag med organisationsnummer.