Symtom när ägget fäster sig.
Vad finns det för symtom, när ägget fäster sig?
Kommer man känna det, eller känner man inget speciellt.
Eller vad?
Huggningar i en av äggstocken, vad kan det bero på? 10 dagar efter ÄL ?
Vad finns det för symtom, när ägget fäster sig?
Kommer man känna det, eller känner man inget speciellt.
Eller vad?
Huggningar i en av äggstocken, vad kan det bero på? 10 dagar efter ÄL ?
Jag har personligen inte kännt av något men vet att det finns folk som upplever svaga symptom som är väldigt svåra att tolka.
enligt boken så kan man känna en stick i livmodern o ev. få en sån nidblödning i samband med det. Det är väl dom symptomen det finns?
Jag trodde jag blivit magsjuk, men har aldrig varit det. Mådde illa och svettades 1 natt, det hade varit alldeles för tidigt att testa så det berodde nog på att hormonerna tog fart då. men vet inte. Testade en och en halv vecka senare och då var plusset ännu svagt, kom starkare veckan efter. Kände inget "stick", men hade som mensvärk sedan (molande och ihållande), kom lite rosa, ingen direkt mens, det höll på en vecka, trodde mensen skulle komma när som helst. Men det gjorde den inte. Däremot då jag vänta min första fick jag kraftig värk i magen och kände det stack och drog i magen, fick ta värktabletter till och med.
När jag blev gravid med sonen fick jag en vecka efter äl hugg i magen.. kändes mest på ena sidan.. fick så ont att jag vaknade av det mitt i natten o blev helt svettig.. Har hög smärtgräns (födde utan smärtlindring) så ont som fasiken gjorde det.. Fick ingen blödning.. Men det är ju inte alla som känner av det...
Åh jag kännde stick igår i livmodern
en dag fick jag som världens sammandragning förvärk eller va ska man kalla det satt i ett tag sen gav d sig å blev som öm i nedre delen av maghen ytterligare några dagar senare blöder jag när jag torkar mig dagen efter några droppar blod i bindan sen inge mer. är första blödningen sen sonen föddes för 1 år sen va tror ni bara mens eller va är detta? Testadfe v innan men -