• YourSoFine86

Amningsbh change?

Jag undrar om det finns amningsbhar på change? Och i sånna fall, vad kostar de ungefär? behöver lite större kupstorlek och tycker att de har bra bh i vanliga fall. Nån har kanske bra tips på andra affärer som har större storlekar till bra pris?!

• Svar på tråden Amningsbh change?
  • Fru Humla

har hört att de har men har inte sett dem själv.
    jag köpte från minimundus.se
    men det var för att ingen annan hade I-kupor tur att jag bara behövde den ett litet tag sen kunde jag gå ner på H igen*puuh*

Gå gärna i mina fotspår men låt mig kliva ur dem först!
  • YourSoFine86

Jag har också hört att de har men ville försäkra mig om att det är så, så jag slipper åka dit i onödan. Vill helst inte beställa bh på internet, har lite svårt att hitta bh:ar som sitter bra i vanliga fall så nu blir det en rejäl utmaning när boobsen är som bomber

• Weeiii

Change har amningsbh upp till J-kupa, vet inte exakt pris men de ligger runt 400 kr tror jag.
    Har inte riktigt kommit så långt att jag behöver en än så har bara kollat på dem på håll

• Fru Humla
    YourSoFine86 skrev 2009-01-10 21:38:02 följande:
    Jag har också hört att de har men ville försäkra mig om att det är så, så jag slipper åka dit i onödan. Vill helst inte beställa bh på internet, har lite svårt att hitta bh:ar som sitter bra i vanliga fall så nu blir det en rejäl utmaning när boobsen är som bomber
    jag har också problem att hitta eftersom jag "bara" har 80 i omfång men då hade jag inget val för de i J-kupa jag hittade häromkring var yttepytte i stl så jag fick inte på mig dem.
    de jag handlade på nätet fick jag ta 95I och sy in. det var som två ica-kassar med hängslen. men å andra sidan var boopsen som två rejäla skogaholmslimpor också
    Gå gärna i mina fotspår men låt mig kliva ur dem först!
  • Love5

De kostar 370 kr på Change, har funnits i vit, svart och benvit. Jag passade på att köpa en bh när det var -50 % rea, har inte fått testa den än.

Svar på tråden Amningsbh change?