• Anonym

kärleksmagi?!?!?

Har funderat mycket på magi den senaste tiden...???
    Och jag har läst en del om det oxå..Jag är singel och har funderat på att varför inte kunna hitta kärleken med lite magi??
    Jag har barn ihop med en man,men vi har aldrig levt ihop..
    Vi båda är singlar och varför vi inte blivit ett par är för att vi båda inte riktigt vet vad den andre vill.
    Är det någon som har prövat med kärleksmagi och fått det att fungera?

Inga moralpredikningar tack!

• Svar på tråden kärleksmagi?!?!?
  • TBS

Vad finns det att moralisera om??

• InteHayati

Nej, aldrig hört talas om ;D hehe låter udda men hoppas det går bra :)
    Lycka till!

Be the change you wish to see in the world
  • Anonym

alla andra sidor som jag varit på och frågat har bara predikat för mej om hur dumt det är att ta till magi för kärleken:)

Kanske det? Men det är ju upp till var och en vad man vill och inte vill:)

Så jag hoppas det kanske finns någon som vet eller prövat på det själv och vet hur man ska gå till väga :)

• Ayla 08

Jag behöver lite magi på mitt ex, vet viserligen att han redan älskar mig men vi behöver lite magi för att inte bråka, så kan vi bli sams med lite magi, helt okej för mig.(Älskar han också, ska jag väl säga)

• TBS

Ayla 08 skrev 2009-01-11 16:23:04 följande:

Jag behöver lite magi på mitt ex, vet viserligen att han redan älskar mig men vi behöver lite magi för att inte bråka, så kan vi bli sams med lite magi, helt okej för mig.(Älskar han också, ska jag väl säga)
    Var och en blir salig på sin tro!
    Har provat det mesta, och kommit fram till att alkohol, ett extra sovrum (minst)och varsin dator, är det bästa receptet på ett lyckat äktenskap ;)
  • Anonym

*puffar* på tråden lite :)

• Ayla 08

TBS skrev 2009-01-11 16:29:49 följande:

Ayla 08 skrev 2009-01-11 16:23:04 följande: Var och en blir salig på sin tro! Har provat det mesta, och kommit fram till att alkohol, ett extra sovrum (minst)och varsin dator, är det bästa receptet på ett lyckat äktenskap ;)
    Ha, ha... Ska nog prova lite magi först, låter roligare... Helst något jag kan läsa, tror inte jag kan få han att prova någon kärleksdryck som jag tillverkat själv...
  • TBS

Ayla 08 skrev 2009-01-11 16:35:46 följande:

TBS skrev 2009-01-11 16:29:49 följande:
    Ha, ha... Ska nog prova lite magi först, låter roligare... Helst något jag kan läsa, tror inte jag kan få han att prova någon kärleksdryck som jag tillverkat själv...
    Testa "long island ice tea" (funkar varje gång)

Nu ska jag inte störa dig mera, ska försöka hitta en annan hobby, än att trakassera oskyldigt folk på nätet ;)

Lycka till!!
    //Tina
Svar på tråden kärleksmagi?!?!?