Alltomdagis.se !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Har hittat en jättebra sida där man kan se betyg och själv betygsätta förskolor.
www.alltomdagis.se
Har hittat en jättebra sida där man kan se betyg och själv betygsätta förskolor.
www.alltomdagis.se
Sonens förskola fanns inte med.. bor i Sthlms län
min fanns inte heller med bor i Gällivare
Inte vårt heller, bor i Västmanlands län
Vår skola finns inte heller med. Den är toppen och får höga betyga av oss. Men jag skulle aldrig vilja lägga ut reklam om den, då söker det ännu mer barn dit och grupperna tvingas bli ännu större.
AnnaNs skrev 2009-01-12 14:55:40 följande:
Nix, hos oss beror det på kön. Tidigare hade vi 12-13 barn på avdelningen. Nu är vi uppe i 16 eller 17. Vi har inget maxtak, det beror på hur stor kön är har fröknarna förklarat på föräldramötet när vi föräldrar var uppröda över nerdragningarna. Alltså, skulle fler ställa sig i kön till mina barns dagis hade det blivit större grupper. Det har varit tal om 18-20 barn/grupp, men om det sedan blir verklighet vet man aldrig.
Det är en kommunal förskola.
Ingen aning om hur det funkar... jag vet bara att antalet barn har ökat och personalen minskat. När vi klagade fick vi höra att vi inte nått maxgränsen ännu... därför vill man inte göra reklam för skolan precis..
Jag vet inte det är 2 st 50%, 1 st 100% och 1 st 70%... men det är ganska många 15-timmars-barn
Jessica med Seth skrev 2009-01-13 20:36:51 följande:
Nej men jag vill inte ens ha mina barn kavr på den förskolan om det ska vara så mycket barn som det är enligt maxgränsen. Det var så jag menade.
Jessica med Seth skrev 2009-01-14 11:11:51 följande: