4 dagar kvar till ¨bf..vill inte gå över tiden!! Någon som känner igen sig?
Känner att det är nära nu..4 dar kvar till bf (16:e jan). Vill verkligen INTE gå över tiden! Någon i samma sits :) ?
Känner att det är nära nu..4 dar kvar till bf (16:e jan). Vill verkligen INTE gå över tiden! Någon i samma sits :) ?
Hej samma här har bf på lördag och vill absolut inte gå över tiden vi får hoppas på det bästa!!:)
Mmmm, skojar du!!!
Har väntat sen i julas typ... BF 14:e. Bebis är storlek större enl mätningar *suck* så lill*n är mer än välkommen NU!
Jag har också bf på fredag 16 jan. Väntar och väntar - bara mensvärk på kvällarna (i över 10 dagar nu) - inget annat händer....
Tror inte jag ska gå över eftersom mamma och syster fött sina (3 och 2 barn) tidigare (11 dagar) eller plus minus en dag från bf. Hoppas det gäller min bebis också! Men sedan säger så många att 'alla' förstföderskor går över tiden... hrmm... Känner ni av att något ät på gång?
Storasyster: Läste ngnstans om att barnet har i gener när den ska titta ut... Ta pappans "när han kom" och när du kom och ngngång då kommer din ut
Förstår du? Sen har jag ingen aning om det stämmer...
Jag kom ngngång den dagen BF va (mor minns inte riktigt...) MEN pappan till barnet kom 15 dgr efter!!!! VILL INTE!
hej alla!! ja, det är riktigt skrämmande med den där "övertiden"!!
Har haft förvärkar ända sedan v 35...har haft lite kraftigare än så det senaste...men egentligen inget ordentligt :(
Storasyster och VO2max: Blandningen mellan mammans och pappans ankomst låter ju spännande...min sambo föddes två veckor för tidigt och jag två veckor över tiden...kanske man kan hoppas på bf-dagen då :)
Någon som vet hur vanligt det är att man följer sin egen mammas mönster?
Någon som tagit reda på kön?
Kram så länge, nu håller vi tummarna :)
Jag har nu gått över 5 dagar och är jätte deprimerad..håller tummarna för att ni får när ni ska! =)
Jag ska ha om 2 dagar fast trodde vi skulle behöva åka in i natt hade såna förverkar fast va inte så tätt som dom ska va..så vi får se hur det ser ut ikväll och natt..
Jag föddes på utsatt dag och pappan flera veckor innan (mer än två eller så...) - så jag börjar bli lite otålig nu :) Jag har också hört att man tror att det är bebisen helt som bestämmer men frågan är vad som kan finnas dålt i dess gener från längre tillbaka i så fall...
Vi vet inte kön.
Storasyster - jahaa, då borde ju er krabat kommit enl såna beräkningar... Inget kan man lita på
Och precis, vad finns det i generna egentligen... Otroligt spännande. Hoppas det bästa från båda parter
Vi vet inte heller kön. Jag ville veta i början men inte pappan men sen när det gick längre och längre i graviditeten så kändes det mer roligt att inte veta
Precis så var det för oss! Jag ville veta men inte han och nu ångrar jag mig inte alls - känns jättespännande att inte veta