Jysk-sängar.. är de bra?
Någon som har erfarenhet av Jysks sängar? Vi funderar på att köpa en dubbelsäng nu under rean, men är lite fundersamma över kvalitén..
Någon som har erfarenhet av Jysks sängar? Vi funderar på att köpa en dubbelsäng nu under rean, men är lite fundersamma över kvalitén..
Köpte en continentalsäng från Jysk. Den höll 6 månader innan det var en grop i mitten av sängen, värdelös!! (tror att den hette Q10 el. nått likn.)
Har en Jysksäng. Man får ju lite vad man betalar för, men jag har en 1,60 säng som kostade 2000:- -05 och den håller än. Har dock lagt på en till bäddmadrass. Men dom har ju 10 års garanti.
Vi har en 3 år gammal jysksäng som håller jättebra fortfarande. Inga som helst problem. Men sen är vi rätt så lätta med. Kan kanske ha med saken att göra med fjädrngen osv...?
Kalia skrev 2009-01-12 23:23:39 följande:
Jag har en säng från jysk Gold B-50 den är super bra men den va dyr tyckte jag. Köpte den för 7000 kr en enkelsäng och då va det halva priset på den. Men har aldrig sovit så gott som i den men nu har jag en annan säng som inte är lika skön
Nej, sängar från Jysk är inte bra. Däremot är de billiga.
Jag köpte en 120-säng 1998 på Jysk och den har min syster sedan fem år tillbaka, vi är supernöjda!!! Sängen känns fortfarande ny.
TS: Klart att du kan köpa en säng från Jysk och få en bra säng, men kanske ska du undvika de billigaste.
Läs på noga så att ni får en säng som passar er.
Fråga gärna om du undrar över något, jag har jobbat påå fabriken som gör dem.
Fick en säng för 10 år sedan från Jysk och den är jättebra fortfarande. Har bara hört positivt om jysks sängar, däremot är ju möblerna helt kass.