Babypulka för tvillingar?
Är det någon som har en sådan, har sett det någonstans? Tips på var man kan få tag på en? Sån där babypulka med rygg på, hellst så man kan spänna fast också.
Tack på förhand!
Är det någon som har en sådan, har sett det någonstans? Tips på var man kan få tag på en? Sån där babypulka med rygg på, hellst så man kan spänna fast också.
Tack på förhand!
Jag har kollat runt lite på nätet men den enda jag hittar är fjellpulken och det är en dyr expeditionspulka.
www.blocket.se/vi/19726815.htm
Mitt tips är att köpa två babypulkor och binda dem efter varandra, de är ju ändå så små=)
Hej!
Vi köpte en stiga cobra för 129:-. Funkar bra till och från dagis. Barnen är 2 år. Bra också om man som vuxen ska åka med ett barn. Sen har de var sin egen liten pulka.
Men spänna fast dem kan man inte.
Tackar för tipsen, ja i värsta fall tar jag nog 2 babypulkor, jag har inte tvillingar utan två små barn, trodde bara att tvillingföräldrar om några vet var man hittar en sån men det verkar vara svårt att få tag på. Lillkillen min behöver ryggstöd, inte min dotter, därför tänkte jag att det kanske finns tvillingbabypulka.
Ordning: Stiga låter som en snowracer typ? Jag vill inte investera stora pengar i detta, 129:- låter bra, jag ska bara använda det som transportmedeln några dagar i fjällen där man inte kan ha vagnen.
Vi har två Stiga Frog. Har inte testat att fästa ihop dem, men det skulle nog fungera bra om man drar den bakre pulkans snöre under den främre och knyter ihop dragsnörena så att säga under pulkan precis vid hålet där snöret kommer upp igenom.
Jenny1976:
www.blocket.se/vi/19792357.htm
Så här ser pulkan ut.
Ska du dra två pulkor själv är det nog lättast att koppla dem efter varandra. tycker att det är skitjobbigt att ha en i varje hand. Men är ni två vuxna är det ju inget att snacka om.