Vad tycker du om skönhetstävlingar för barn?
www.vvm.com/~kimberly/photocontest/Contestants/Hannah.jpg
www.vvm.com/~kimberly/photocontest/Contestants/Hannah.jpg
helt jävla sjukt.Såå vidrigt enligt mig.
Jag tycker det är sjukt.
De blir påtvingade ideal nog tidigt som det är, utan att vara med i skönhetstävlingar.
De skönhetstävlingar för barn som jag har sett, amerikanska, är ytterst obehagliga. Småtjejer uppiffade till tänderna som trippar runt och ser ut som en pedofils största våta dröm
Otäckt, idiotiskt och vansinnigt. Kan inte mammorna till de där barnen skaffa sig utställningshundar i stället...
Sjukt! Och enbart till för föräldrarna.
Av det lilla som jag sett om det (i media) så tycker jag det är sjukt.
Det gick ju en dokumentär för några dagar sedan om just skönhetstävlingar för barn, där hela familjer blev helt fanatiska. Jag tycker att det är sjukt, och helt ärligt, jag har svårt att se någon skönhet och något gulligt i dessa små flickor, utspökade till vuxna kvinnor.
Jag tycker att det är sjukt, det är ju garanterat bara för föräldrarnas skull, vilket barn tycker att det är roligt at sitta still i 1 timme minst och bli sminkad, lockad och hårsprejad.
Är det ett riktigt barn på bilden. Vansinne i så fall. Inte söt heller om man nu ska bedömma sådant.
just den bilden ser lite datafixad ut men det är ungefär så barnen ser ut när dom tävlar.Tonvis med smink och tom löständer för att dölja ev gluggar efter tappade tänder.Det ska se ut som dom har perfeckta kritvita leenden.