• ingensignatur

Telefonnummer till CDON?

Hittar ingenstans, går de inte att ringa eller mejla deras kundtjänst?

• Svar på tråden Telefonnummer till CDON?
  • Lilla näktergal

Jo, du kan maila dom, det vet jag i alla fall för det har jag gjort. För ca 1 år sedan i alla fall...kanske är ändrat nu? Har du varit inne på deras sajt och kollat noga?

• ingensignatur

jag har letat precis överallt.. lr kanske inte eftersom jag inte hittat nåt, men de står inget i deras mejl eller nåt heller..

• Lilla näktergal

Om du går in på sajten och klickar på kundservice, är där en ruta man fyller i sitt meddelande och lite annan info om du vill kontakta dom.

• ingensignatur

jag är kund. de skickade mina varor den 6, så jag skulle beräkningsvis ha dem nästa arbetsdag, jag har inte hört nånting än. De står att man ska höra av sej till dem efter 14 dagar om man inte fått nåt (har juh visserligen inte gjort de än) men ingenstans hittar jag HUR...

• ingensignatur

ok, tack. ska kolla igen =)

Lilla näktergal skrev 2009-01-12 15:27:18 följande:

Om du går in på sajten och klickar på kundservice, är där en ruta man fyller i sitt meddelande och lite annan info om du vill kontakta dom.
  • vackrastarflow

De har bara mailsupport... Det låter som du väntat ett tag, men mina böcker från Adlibris skickades i onsdags (den 8:e) och enligt paketspårningen så är den först på väg idag, så jag får dem nog imorgon.
    Är det privpak det ska köras med? De kanske har haft långledigt där

• ingensignatur

jag har ingen aning om vad de körs ut med, men den grejen de skicka först (dagen innan) kom juh direkt dagen efter.. *suck*

• Tussilago09

ingensignatur skrev 2009-01-12 15:27:43 följande:

jag är kund. de skickade mina varor den 6, så jag skulle beräkningsvis ha dem nästa arbetsdag, jag har inte hört nånting än. De står att man ska höra av sej till dem efter 14 dagar om man inte fått nåt (har juh visserligen inte gjort de än) men ingenstans hittar jag HUR...
    Har du beställt varor som inte går ner i brevlådan? I såna fall brukar man få räkna med att det tar ett par extra dagar innan varorna når dig, eftersom de går till postens utlämningsställe och en avi ksa skickas till dig...

Cdon och adlibris brukar inte räkna med det när de skriver att man får varorna nästa dag!
  • Panna82

0406016100

Detta nummer funkade förr. Vet inte om det funkar nu.

• Flippen
    ingensignatur skrev 2009-01-12 15:34:05 följande:
    är deet meningen att jag ska fråga den interaktiva assistenten? =)
    Glad Nej, det var en länk till Kundservice - Leverans - Jag har inte fått mina varor
    Där står det att Posten kan ta upp till 14 dagar på sig att leverera. Efter det så kan man kontakta CDON så reklamerar de hos Posten.

När man då kontaktar dem så går man in på Kundservice - Kontakta oss och väljer därefter kategori Order - Status / Saknad beställning sedan skriver du ditt ärende.
    Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken
Svar på tråden Telefonnummer till CDON?