Telefonnummer till CDON?
Hittar ingenstans, går de inte att ringa eller mejla deras kundtjänst?
Hittar ingenstans, går de inte att ringa eller mejla deras kundtjänst?
Jo, du kan maila dom, det vet jag i alla fall för det har jag gjort. För ca 1 år sedan i alla fall...kanske är ändrat nu? Har du varit inne på deras sajt och kollat noga?
cdon.se/customer/customercase/add
du får nog registrera dig som kund...
jag har letat precis överallt.. lr kanske inte eftersom jag inte hittat nåt, men de står inget i deras mejl eller nåt heller..
Om du går in på sajten och klickar på kundservice, är där en ruta man fyller i sitt meddelande och lite annan info om du vill kontakta dom.
jag är kund. de skickade mina varor den 6, så jag skulle beräkningsvis ha dem nästa arbetsdag, jag har inte hört nånting än. De står att man ska höra av sej till dem efter 14 dagar om man inte fått nåt (har juh visserligen inte gjort de än) men ingenstans hittar jag HUR...
ok, tack. ska kolla igen =)
Lilla näktergal skrev 2009-01-12 15:27:18 följande:
De har bara mailsupport... Det låter som du väntat ett tag, men mina böcker från Adlibris skickades i onsdags (den 8:e) och enligt paketspårningen så är den först på väg idag, så jag får dem nog imorgon.
Är det privpak det ska köras med? De kanske har haft långledigt där
jag har ingen aning om vad de körs ut med, men den grejen de skicka först (dagen innan) kom juh direkt dagen efter.. *suck*
är deet meningen att jag ska fråga den interaktiva assistenten? =)
ingensignatur skrev 2009-01-12 15:27:43 följande:
0406016100
Detta nummer funkade förr. Vet inte om det funkar nu.